Fakta om udbudet
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
Udbud på bustransport af ca. 5 900 skoleelever fra Ringkøbing/Skjern-København T/R
(03.09.2015)
Skjern Bilen Specialruter A/S
Teglvænget 9
7400 Herning
Udbud på bustransport af ca. 5 900 skoleelever fra Ringkøbing/Skjern-København T/R.
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Ringkøbing-Skjern Kommune
Ved Fjorden 6
Att: Holger Østergaard
6950 Ringkøbing
DANMARK
Telefon: +45 99741943
Mailadresse: holger.ostergaard@rksk.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/51736461.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/51736461.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51736461.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51736461.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51736461.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vestjylland.
NUTS-kode DK041
Udbuddet omfatter afhentning af ca. 5 900 personer på skoler i Ringkøbing-Skjern Kommune. Transport til DR Koncerthuset Ørestads Boulevard 13, 2300 København S. Transport af alle personer mellem DR Koncerthuset-Christiansborg og ca. 2 andre Kulturinstitutioner i København (hver skole kan udvælge 2 kulturinstitutioner fra bilag 5, kulturinstitutioner-bruttoliste) og returnering af alle ca. 5 900 personer til de respektive skoler/afhentningsadresser i Ringkøbing-Skjern Kommune. Ud over transport mellem den enkelte skole og DR Koncerthuset T/R, kan der i gennemsnit påregnes et ekstra kørselsbehov på ca. 75 km pr. bus. Opgaven fordeles over 2 dage. Ca. 1 700 personer afhentes den 17.9.2015 og ca. 4 200 afhentes den 18.9.2015. De ca. 1 700 elever/personer der afhentes den 17.9.2015 skal desuden transporteres til overnatning på endnu unavngivne hoteller/overnatningssteder i københavnsområdet. Busser og chauffører skal blive på overnatningsstederne. Overnatning og forplejning til chaufførerne skal ske for tilbudsgivers egen regning og derfor være indregnet i tilbuddet. Alle ca. 5 900 personer returneres til de respektive skoler/afhentningsadresser den 18.9.2015.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51736461.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
60140000
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Evt. referencer fra lignende opgaver.
Erklæring om eller dokumentation for erhvervs- og produktansvarsforsikring.
En redegørelse af tilbudsgivers eventuelle underleverandører.
En redegørelse af tilbudsgivers virksomhedsprofil, herunder beskrivelse af organisation.
Erklæring om forpligtelser om beskyttelse på arbejdspladsen, etc. (bilag 3).
Del IV: Procedure
Skal der betales for dokumenterne?: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100