23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 121-221575
Offentliggjort

Udbyder

Vejtransport


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Trafikselskabet Movia
Gl. Køge Landevej 3
Att: Søren Kock
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 36131692
Mailadresse: sbk@moviatrafik.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.moviatrafik.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ethics.dk/asp4/qualify/movia_0902_20150223.nsf

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ethics.dk/asp4/qualify/movia_0902_20150223.nsf

I.2) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus
Andet: Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
K2 — Udbud af kommunebus — Lejre Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Lejre Kommune.

NUTS-kode DK02

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Overvejende lokal skolebuskørsel i Lejre Kommune.
1 udbudsenhed — ca. 80 brugere/elever som dagligt skal køres til skole om morgenen og køres hjem om eftermiddagen. Der kan blive tale om enkelte kørsler uden for dette tidsrum.
Evt. behov for kørsel til svømmehal, klubber eller lignende.
Ca. 1 600 timer pr. år — 3 busser pr. dag
Kontraktlængden er 6 år med mulighed for 2 x 1 års forlængelse.
Der ønskes endvidere tilbud på bestilling af bus til lejlighedsvis kørsel. (option).
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60100000, 60112000, 60130000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 12 000 000 DKK

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Forhandling med udbud
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 1
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
21.5.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3

V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Gadstrup Bustrafik A/S
DK
Ramsøvejen 34B
4621 Gadstrup
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 12 000 000 DKK
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinje Allé 17
2100 København Ø
DANMARK

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage skal indgives til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, regnet fra dagen efter dagen, hvor ordregiver har underrettet alle ansøgere om, hvem, der er blevet prækvalificeret.
Klager skal senest samtidig underrette ordregiver om, at klage er indsendt til Klagenævnet for Udbud.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23.6.2015

Send til en kollega

0.109