Fakta om udbudet
Udbyder
Lastbiler med fladt lad
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen
Njalsgade 13, receptionen
Att: David Marc Gurewitsch
2300 København S
DANMARK
Mailadresse: bw2a@tmf.kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.kk.dk/da/erhverv/indkoeb-og-udbud
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.kk.dk/da/erhverv/indkoeb-og-udbud
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns Kommune, Byens Fysik, Valby Strømmen 1-3, 2500 Valby, Danmark.
NUTS-kode DK011
34134100
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 75
2. Leveringstid. Vægtning 15
3. Sikkerhed, kvalitet og funktion. Vægtning 10
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 167-297617 af 2.9.2014
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Lastbiler med fladt ladVolvo Truck Center Danmark A/S
Taastrupgårdsvej 32
2630 Taastrup
DANMARK
Værdi: 6 900 160 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 4
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende — DA Standardformular 02 — Udbudsbekendtgørelse 12/16 — om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagevejledningen fra Klagenævnet for Udbud kan findes på http://www.klfu.dk/sw21704.asp
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk