23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 127-232415
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Køretøjer til affald


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Odense Renovation A/S
Snapindvej 21
Att: Transportchef Lars T. Hansen
5200 Odense V
DANMARK
Telefon: +45 63138222
Mailadresse: lth@odenserenovation.dk
Fax: +45 63138238

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.odenserenovation.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.odenserenovation.dk/Odense-renovation/Udbud.aspx

I.2) Type ordregivende myndighed
Offentligt organ
I.3) Hovedaktivitet
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Indkøb af 2 stk. 3-akslede skraldebiler med 16 m⊃3; komprimatorkasse til indsamling af dagrenovation.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Odense Renovation A/S, Snapindvej 21, 5200 Odense V, Danmark.

NUTS-kode DK031

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Indkøb af 2 stk. 3-akslede skraldebiler, ca. 300 HK, Euro 6, med 16 m⊃3; komprimatorkasse til indsamling af dagrenovation i Odense Kommune.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34144510

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 3 400 000 DKK
Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 70
2. Serviceaftale. Vægtning 15
3. Miljø og arbejdsmiljø. Vægtning 15
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 91-163102 af 12.5.2015

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
18.6.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
Antal bud modtaget elektronisk: 3
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

P. Christensen A/S
Krumtappen 20
5260 Odense S
DANMARK
Mailadresse: jos@pchristensen.dk
Telefon: +45 63953900
Internetadresse: www.pchristensen.dk

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 3 400 000 DKK
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
København
DANMARK

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over ikke at blive prækvalificeret eller få tildelt opgaven skal være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende eller maile en kopi af klagen med bilag til ordregiveren.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal der betales et klagegebyr på 20 000 DKK.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
1.7.2015

Send til en kollega

0.062