Fakta om udbudet
Udbyder
Specialiseret personbefordring ad vej
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Udlændingestyrelsen
77940413
Ryesgade 53
Att: Stig Rytter
2100 København Ø
DANMARK
Telefon: +45 66133331
Mailadresse: stig.rytter@d-s-r.dk
Fax: +45 66133375
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=142602&B=DSR
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Allerød, Birkerød, Sandholmlejren, Hørsholm.
NUTS-kode DK013
1. Transport på faste tidspunkter af Udlændingestyrelsens personale mellem Allerød station og Sandholmlejren (begge veje)
2. Transport på faste tidspunkter af asylansøgere mellem Sandholmlejren og Slotsmarken 15, 2970 Hørsholm (begge veje).
Opgaven udbydes samlet i 1 aftale.
60130000
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
1. Vederlag. Vægtning 60
2. Kvalitet. Vægtning 40
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 87-157392 af 6.5.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Erhvervsmæssig personbefordring med bus for Udlændingestyrelsen.Antal bud modtaget elektronisk: 5
Handicap Befordring A/S
Korskildelund 2
2670 Greve
DANMARK
Internetadresse: http://www.handicap-befordring.dk
Værdi: 3 556 100 DKK
Eksklusive moms
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 5
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er intet mæglingsorgan i Danmark
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
Fax: +45 41715100