Fakta om udbudet
Specialkøretøjer
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Region Hovedstaden, Den præhospitale Virksomhed
Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Kontaktpunkt(er): Center for Økonomi — Indkøb
Att: Strategisk Indkøbskonsulent Kristina Østergaard Mikkelsen
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665828
Mailadresse: kristina.oestergaard.mikkelsen@regionh.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Telegrafvej 5, opgang 2, 3. sal, 2750 Ballerup.
NUTS-kode DK01
Babylancen er et specialkøretøj, som vil blive anvendt til transport af kuvøse samt af Rigshospitalets neonatale rejsehold til Rigshospitalet fra hospitaler i Region Hovedstaden, Østdanmark (Sjælland) og enkelte transporter fra øvrige dele af Danmark. Transportholdet varetager højrisiko-transporter af meget syge nyfødte og helt små børn. Der blev i 2014 gennemført ca. 140 transporter, heraf ca. 2/3 fra hospitaler indenfor Region Sjælland. Babylancen skal dog fremover også kunne varetage transport af lidt større børn på PICU-spineboard.
34114000, 34114100, 34114121, 50112000
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 60
2. Kvalitet og funktionalitet. Vægtning 20
3. Levering og service. Vægtning 20
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 83-147151 af 29.4.2015
Andre forudgående offentliggørelser
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 106-192208 af 4.6.2015
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 122-222204 af 27.6.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 4700003940 Betegnelse: Babylance (specialkøretøj)Profile Vehicles OY
Yrittäjäntie 1
FI-FI-74130 Lisalmi
FINLAND
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet blev annulleret ved bekendtgørelse 2015/S 122-222204 og ordregiver overgik til udbud efter forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse, da der ikke blev modtaget konditionsmæssige tilbud, jf. udbudsdirektivets art. 30, stk. 1, litra a.
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Klager til Klagenævnet for Udbud skal være indgivet inden 45 dage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgået kontrakt, jf. lovens § 7, stk. 2. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor offentliggørelse er sket. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000