23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 169-308046
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Personbiler


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
Att: Christian Morsø Lysemose
5610 Assens
DANMARK
Telefon: +45 64747389
Mailadresse: chlys@assens.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.assens.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Operationel leasing af 20 biler til hjemmeplejen og andre institutioner i Assens Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Leasing
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Assens Kommune, Rådhus Allé 5, 5610 Assens, Danmark.
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet omfatter operationel leasing, inklusiv service og administration, af i alt 20 fabriksnye biler til hjemmeplejen og andre institutioner i Assens Kommune. Der er option på operationel leasing, inklusiv service og administration, af yderligere 38 biler.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 50
2. Kvalitet. Vægtning 50
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 88-158554 af 7.5.2015

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse: Aftale om operationel leasing af biler
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
19.6.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 10
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

KommuneLeasing
Kultorvet 16
1175 København K
DANMARK
Mailadresse: kleas@kommuneleasing.dk
Telefon: +45 33154464
Internetadresse: www.kommuneleasing.dk
Fax: +45 33154413

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inde 30 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidenden om, at ordregiveren har indgået kontrakt,eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontraktmed, hvis der er tale om en rammeaftale.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 45715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28.8.2015

Send til en kollega

0.031