23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 170-310113
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Persontransport, ikke rutekørsel


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Ringkøbing-Skjern Kommune
Ved Fjorden 6
Att: Holger Østergaard
6950 Ringkøbing
DANMARK
Telefon: +45 99741943
Mailadresse: holger.ostergaard@rksk.dk

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Udbud på bustransport af ca. 5 900 skoleelever fra Ringkøbing/Skjern-København T/R.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Vestjylland.

NUTS-kode DK041

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbud på bustransport af ca. 5 400 2-9 klasses skolebørn + ca. 500 voksne for Ringkøbing-Skjern Kommune. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud i henhold til EU-parlamentets og Rådets direktiv nr.2004/18/EF af 31.3.2004 samordning af fremgangsmåderne ved indgåelse af offentlige vareindkøbskontrakter, offentlige tjenesteydelseskontrakter og offentlige bygge- og anlægskontrakter.
Udbuddet omfatter afhentning af ca. 5 900 personer på skoler i Ringkøbing-Skjern Kommune. Transport til DR Koncerthuset Ørestads Boulevard 13 — 2300 København S. Transport af alle personer mellem DR Koncerthuset -Christiansborg og ca. 2 andre Kulturinstitutioner i København (hver skole kan udvælge 2 kulturinstitutioner fra bilag 5, kulturinstitutioner-bruttoliste) og returnering af alle ca. 5 900 personer til de respektive skoler/afhentningsadresser i Ringkøbing-Skjern Kommune. Ud over transport mellem den enkelte skole og DR Koncerthuset T/R, kan der i gennemsnit påregnes et ekstra kørselsbehov på ca. 75 km pr. bus. Opgaven fordeles over 2 dage. Ca. 1 700 personer afhentes den 17.9.2015 og ca. 4 200 afhentes den 18.9.2015. De ca. 1 700 elever/personer der afhentes den 17.9.2015 skal desuden transporteres til overnatning på endnu unavngivne hoteller/overnatningssteder i Københavnsområdet. Busser og chauffører skal blive på overnatningsstederne. Overnatning og forplejning til chaufførerne skal ske for tilbudsgivers egen regning og derfor være indregnet i tilbuddet. Alle ca. 5 900 personer returneres til de respektive skoler/afhentningsadresser den 18.9.2015.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60140000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 120-219390 af 25.6.2015

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse: Udbud på bustransport af ca. 5 900 skoleelever fra Ringkøbing/Skjern-København T/R
V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
18.8.2015
V.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 1
Antal bud modtaget elektronisk: 1
V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Skjern Bilen Specialruter A/S
Teglvænget 9
7400 Herning
DANMARK
Mailadresse: john@skjernbilen.dk
Telefon: +45 97353388

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.5) Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31.8.2015

Send til en kollega

0.046