Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 196-355728
Offentliggjort
Specialiseret personbefordring ad vej
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Del I: Ordregiver
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Midttrafik
Søren Nymarks Vej 3
8270 Aarhus C
DANMARK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.midttrafik.dk
I.2)
Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus
I.3)
Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Midttrafiks 43. udbud — Skive bybusser.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Skive.
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Skive.
NUTS-kode DK04
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Midttrafiks 43. udbud omfatter udbud af 3-4 bybusser i Skive fordelt på ca. 10 000 køreplantimer.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
60130000
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 67 534 820 DKK
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Forhandling med udbud
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos ordregiveren:
1-23-4-212-1-14
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
Del V: Kontrakttildeling
V.1)
Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 1
Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Skive Bybusser
Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Skive Bybusser
V.1.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
11.9.2015
V.1.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 2
Antal bud modtaget elektronisk: 2
V.1.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Arriva Danmark A/S
Skøjtevej 26
2770 Kastrup
DANMARK
Internetadresse: www.arriva.dk
V.1.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens endelige samlede værdi:
Værdi: 5 627 901 DKK
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 12
Værdi: 5 627 901 DKK
Hvis der er tale om en årlig eller månedlig værdi:
Antal år: 12
V.1.5)
Oplysninger om underentreprise
V.1.6)
Pris, der er betalt for lejlighedskøb
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 10 000 DKK. Ved klager over overtrædelse af EU's udbudsdirektiver indbetales dog et gebyr på 20 000 DKK.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
6.10.2015