Fakta om udbudet
EU-nr
2015/S 231-420502
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud
Vejtransport
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Region Hovedstaden
Koncern Indkøb, Kongens Vænge 2, Blok C, 1. sal
Att: Strategisk Indkøbskonsulent Jacob Haim
3400 Hillerød
DANMARK
Telefon: +45 38665812
Mailadresse: jacob.haim@regionh.dk
Fax: +45 38665850
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.regionh.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Sundhed
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Levering af kørsel i forbindelse med akutte lægebesøg i hjemmet.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
NUTS-kode DK01
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Ydelsen omfatter primært kørsel med læger til akutte lægebesøg i hjemmet udenfor almindelig arbejdstid, samt lejlighedsvise andre kørselsopgaver i Region Hovedstaden eksklusive Bornholm. Andre kørselsopgaver kan eksempelvis omfatte transport af AED eller afhentning og befordring af psykiater fra det Psykiatriske Akutberedskab i Region Hovedstaden.
Kontrakten vedrører lægers transport fra udkørselssted og til og fra patienternes bopæl/opholdssted, samt mellem patienternes bopæl/opholdssted og retur til udkørselssted efter besøgene. Bilen skal under lægens besøg hos patienten forblive holdende udenfor patientens bopæl/opholdssted.
Driftstiden inklusive ventetid er beregnet til ca. 27 200 timer på årsbasis.
Kontrakten vedrører lægers transport fra udkørselssted og til og fra patienternes bopæl/opholdssted, samt mellem patienternes bopæl/opholdssted og retur til udkørselssted efter besøgene. Bilen skal under lægens besøg hos patienten forblive holdende udenfor patientens bopæl/opholdssted.
Driftstiden inklusive ventetid er beregnet til ca. 27 200 timer på årsbasis.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
60100000
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
15009210
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1 Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Kontrakt med 4*48 TaxiNord
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
19.10.2015
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 3
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
TaxiNord 4*48
Kongevejen 135
2830 Virum
DANMARK
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over indgåelse af kontrakt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. § 7, stk. 2, nr. 1.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.11.2015