23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 189-531899
Offentliggjort
30.09.2022
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

OP case carts til SUH Køge


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Sjælland
CVR-nummer: 29190658
Postadresse: Alleen 15
By: Sorø
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4180
Land: Danmark
Kontaktperson: Jesper Carlsen
E-mail: jsmc@regionsjaelland.dk
Telefon: +45 40249776
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=341977&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

OP case carts til SUH Køge

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

OP case carts til SUH Køge

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34000000 Transportudstyr og transporthjælpemidler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Indgåelse af rammeaftale på efterfølgende indkøb af OP case carts til SUH Køge

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
09/12/2022

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

I forbindelse med klargøringen af dette udbud vil vi afholde leverandørhørings-/produktpræsentationsmøder, hvor interesserede tilbudsgivere kan komme med input til det præliminære udbudsmateriale og præsentere produkter for brugergruppen. Udbudsmaterialet er ikke nødvendigvis det helt endelige udbudsmateriale. Høringsmøderne finder sted fredag den 26. oktober 2022 i tidsrummet kl kl. 08.00 - 16.00 på SUH Køge, Lykkebækvej 1, 4600 Køge.

Ordregiver vil efter tilmeldingsfristens udløb tildele et mødetidspunkt på dagen til de interesserede tilbudsgivere (forventeligt 60-90 min).

Til høringsmøde bedes tilbudsgiver kunne fremvise et eksempel på OP case cart som i en vis udstrækning, for alt ud over undervogn, lever op til det udbudte produkt. (prototype/model 1:1 eller lignende). Undervogn er ikke så vigtig på eksempel af OP case carts.

For rekvirering af det foreløbige tilbudsmateriale og efterfølgende tilmelding til høringsmøder fremsendes en mail til: Udbudskonsulent Jesper S. Carlsen, email jsmc@regionsjaelland.dk senest den 13. oktober kl. 12.00.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/09/2022

Send til en kollega

0.047