23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 026-042834
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Specialiseret personbefordring ad vej


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Midttrafik
Søren Nymarks Vej 3
8270 Højbjerg
DANMARK
Telefon: +45 87408200
Mailadresse: busudbud@midttrafik.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.midttrafik.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_0144_20150619.nsf

I.2) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Midttrafiks 44. udbud — Lokale ruter i Skive Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Skive Kommune.
II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Udbuddet omfatter lokal rutekørsel i Skive Kommune. Kørslen udbydes i fire delkontrakter. Kørslen udføres tilsammen af 17 kontraktbusser fordelt på 32.589 køreplantimer. For hver pakke ønsker Midttrafik sideordnede bud på følgende forskellige serviceniveauer:
Sideordnet bud X: Der bydes på kørsel med dieselbusser. Busselskabet er ansvarligt for indkøb af diesel. Der indgår ikke en bod-/bonus-model for kørsel med dieselbusser. Se bilag 6A i udbudsmaterialet for indeksregulering. Sideordnet bud Y: Der bydes på kørsel med gasbusser (rute 41 i pakke 4 kan undtages). Skive Kommune afholder udgifterne til indkøb af gas, som efterfølgende stilles frit til rådighed for busselskabet. I kontraktens pkt. 16.13 indgår en bod-/bonus-model for hensigtsmæssig forbrug af gas. Se desuden nærmere beskrivelse om muligheder for tankning af gas i pakkebeskrivelsen. Bemærk at reservebusser må benytte diesel. Se bilag 6B i udbudsmaterialet for indeksregulering.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60130000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
1-23-4-212-1-15
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 1
Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Pakke 1: Kørslen omfatter ruterne 420, 421, 422 og 423.
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.10.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud
V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Silkebus
Hagemannsvej 21
8600 Silkeborg
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 2
Delaftale nr.: 2 - Betegnelse: Pakke 2:
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.10.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud
V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

De Gule Busser
Koldingvej 163
8800 Viborg
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 3
Delaftale nr.: 3 - Betegnelse: Pakke 3: Kørslen udgør ruterne 443 og 443
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.10.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud
V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

A/S Jens Jensen og Sønner
Bilstrupvej 19
7800 Skive
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb
V.1) Tildeling og kontraktens værdi
Kontrakt nr.: 4
Delaftale nr.: 4 - Betegnelse: Pakke 4: Kørslen omfatter ruterne 41, 441, 449, 450 og 451
V.1.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
30.10.2015
V.1.2) Oplysninger om tilbud
V.1.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

A/S Jens Jensen og Sønner
Bilstrupvej 19
7800 Skive
DANMARK

V.1.4) Oplysninger om kontraktens værdi
V.1.5) Oplysninger om underentreprise
V.1.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 10 000 DKK. Ved klager over overtrædelse af EU's udbudsdirektiver indbetales dog et gebyr på 20 000 DKK.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
4.2.2016

Send til en kollega

0.047