Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/97f02f16-ae71-428f-83ee-97762a6d62b9/publicMaterial
Udbyder
Sønderborg Kommune
Visiteret kørsel af borgere i Sønderborg Kommune til og fra genoptræning
Sønderborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 97 73
Postadresse: Rådhustorvet 10
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Juhler
E-mail: laju@sonderborg.dk
Telefon: +45 27905749
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/97f02f16-ae71-428f-83ee-97762a6d62b9/homepage
Del II: Genstand
Visiteret kørsel af borgere i Sønderborg Kommune til og fra genoptræning
Udbuddet vedrører indkøb af visiteret kørsel af borgere jf. nedenfor beskrevet til Sønderborg Kommune.
a. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §86
b. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §140
c. Kørsel af visiterede borgere til/fra specialiseret genoptræning på sygehus
Aftalen omfatter kørsel med visiterede borger til og fra genoptræningssteder i Sønderborg kommune mellem typisk hjem og genoptræningssteder.
Kørslen vedrører flg. typer kørsel:
Samkørsel
Solokørsel
Sønderborg Kommune
Udbuddet vedrører indkøb af visiteret kørsel af borgere jf. nedenfor beskrevet til Sønderborg Kommune.
a. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §86
b. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §140
c. Kørsel af visiterede borgere til/fra specialiseret genoptræning på sygehus
Aftalen omfatter kørsel med visiterede borger til og fra genoptræningssteder i Sønderborg kommune mellem typisk hjem og genoptræningssteder.
Kørslen vedrører flg. typer kørsel:
Samkørsel
Solokørsel
Kontrakten kan forlænges på uændret vilkår i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
• Tilbudsgiver har en gyldige erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr.
Såfremt der er tale om en nyetableret virksomhed, skal virksomheden redegøre for sin formåen og fremvise budgetter, der overbevisende kan påvise, at virksomheden har den fornødne økonomiske og finansielle formåen
ESPD’et er tilbudsgivers ”egen-erklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Udelukkelsesgrundene fremgår alene af ESPD’et.
• Serviceattest, som på tidspunktet for indlevering ikke er ældre end 6 måneder
o Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne fremlægge tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland. En filial af en udenlandsk virksomhed betragtes som en udenlandsk virksomhed.
• Regnskaber for de seneste 2 år, indeholdende omsætning, egenkapital og soliditetetsgrad samt udfyldt Bilag 6
• Dokumentation for gældende erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr.
• Dokumentation for tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel, og/eller dokumentation for erhvervsmæssig personbefordring, jf. taxiloven.
• Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt.: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder.
Tilbudsgiver (evt. støttende virksomheder) skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
Referenceliste over sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 regnskabsår. Listen skal indeholde beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner samt kontaktoplysninger. Mindstekrav for deltagelse er, at tilbudsgiver skal have foretaget 1 sammenlignelige levering inden for det seneste 3 regnskabs år.
Ved sammenlignelige leveringer forstås som referencer for opgaver, der er igangværende eller afsluttet.
Der skal minimum angives 1 referencer. Ved sammenlignelige levering forstås, leveringen skal indbefatte persontransport, hvor der kræves gennemført BAB-kursus bevis med en min. værdi af kr. 2.000.000, - for kommunale, regionale eller andre offentlige institutioner med en varighed af minimum 2 år.
Udfyldt reference liste Bilag 13
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk