23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 028-082824
Offentliggjort
08.02.2023
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Sønderborg Kommune

Visiteret kørsel af borgere i Sønderborg Kommune til og fra genoptræning


Sønderborg Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Sønderborg Kommune
CVR-nummer: 29 18 97 73
Postadresse: Rådhustorvet 10
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Juhler
E-mail: laju@sonderborg.dk
Telefon: +45 27905749
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/97f02f16-ae71-428f-83ee-97762a6d62b9/homepage
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/97f02f16-ae71-428f-83ee-97762a6d62b9/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/97f02f16-ae71-428f-83ee-97762a6d62b9/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/97f02f16-ae71-428f-83ee-97762a6d62b9/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Visiteret kørsel af borgere i Sønderborg Kommune til og fra genoptræning

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb af visiteret kørsel af borgere jf. nedenfor beskrevet til Sønderborg Kommune.

a. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §86

b. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §140

c. Kørsel af visiterede borgere til/fra specialiseret genoptræning på sygehus

Aftalen omfatter kørsel med visiterede borger til og fra genoptræningssteder i Sønderborg kommune mellem typisk hjem og genoptræningssteder.

Kørslen vedrører flg. typer kørsel:

Samkørsel

Solokørsel

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 300 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60000000 Transporttjenester (ikke affaldstransport)
60140000 Persontransport, ikke rutekørsel
60130000 Specialiseret personbefordring ad vej
60100000 Vejtransport
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
NUTS-kode: DK0 Danmark
Hovedudførelsessted:

Sønderborg Kommune

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører indkøb af visiteret kørsel af borgere jf. nedenfor beskrevet til Sønderborg Kommune.

a. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §86

b. Kørsel af visiterede borgere til/fra genoptræning efter servicelovens §140

c. Kørsel af visiterede borgere til/fra specialiseret genoptræning på sygehus

Aftalen omfatter kørsel med visiterede borger til og fra genoptræningssteder i Sønderborg kommune mellem typisk hjem og genoptræningssteder.

Kørslen vedrører flg. typer kørsel:

Samkørsel

Solokørsel

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 300 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/05/2023
Slut: 30/04/2027
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges på uændret vilkår i 2 x 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:

• Tilbudsgiver har en gyldige erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr.

Såfremt der er tale om en nyetableret virksomhed, skal virksomheden redegøre for sin formåen og fremvise budgetter, der overbevisende kan påvise, at virksomheden har den fornødne økonomiske og finansielle formåen

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

ESPD’et er tilbudsgivers ”egen-erklæring”, der fungerer som foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde samt opfylder egnethedskravene til udbuddet. Udelukkelsesgrundene fremgår alene af ESPD’et.

• Serviceattest, som på tidspunktet for indlevering ikke er ældre end 6 måneder

o Såfremt den vindende tilbudsgiver er en udenlandsk virksomhed, skal denne fremlægge tilsvarende dokumentation i den version og/eller fra de myndigheder, som er relevante i den vindende tilbudsgivers hjemland. En filial af en udenlandsk virksomhed betragtes som en udenlandsk virksomhed.

• Regnskaber for de seneste 2 år, indeholdende omsætning, egenkapital og soliditetetsgrad samt udfyldt Bilag 6

• Dokumentation for gældende erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. kr.

• Dokumentation for tilladelser til erhvervsmæssig personbefordring, jf. lov om buskørsel, og/eller dokumentation for erhvervsmæssig personbefordring, jf. taxiloven.

• Hvis tilbudsgiver baserer sig på andre virksomheders kapacitet jf. pkt.: Støtteerklæring underskrevet af støttende enheder.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver (evt. støttende virksomheder) skal opfylde følgende krav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:

 Referenceliste over sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 regnskabsår. Listen skal indeholde beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner samt kontaktoplysninger. Mindstekrav for deltagelse er, at tilbudsgiver skal have foretaget 1 sammenlignelige levering inden for det seneste 3 regnskabs år.

 Ved sammenlignelige leveringer forstås som referencer for opgaver, der er igangværende eller afsluttet.

 Der skal minimum angives 1 referencer. Ved sammenlignelige levering forstås, leveringen skal indbefatte persontransport, hvor der kræves gennemført BAB-kursus bevis med en min. værdi af kr. 2.000.000, - for kommunale, regionale eller andre offentlige institutioner med en varighed af minimum 2 år.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Udfyldt reference liste Bilag 13

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/03/2023
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/03/2023
Tidspunkt: 10:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/02/2023

Send til en kollega

0.063