Fakta om udbudet
Udbyder
Hjørring Kommune
Biler til madudbringning til Hjørring Kommune
Hjørring Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Springvandspladsen 5
Hjørring
9800
DANMARK
Kontaktperson: Nis Poulsen
E-mail: nis.poulsen@hjoerring.dk
NUTS-kode: DK050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hjoerring.dk/
Del II: Genstand
Biler til madudbringning til Hjørring Kommune.
Udbuddet vedrører indkøb af biler til Køkkenområdets madudbringning, muligheden for at tilkøbe en mindre ombygning, samt serviceringen af disse.
Der estimeres et behov på ca. 12 biler.
Mængder er vejledende, dermed vil Ordregiver kunne regulere i opadgående eller nedadgående retning, når endeligt behov er kendt. Det skal være muligt at indkøbe et mindre antal biler i hele aftaleperioden (ud over de 12 biler).
Rammeaftale for køb af bilerne vil gælde fra d. 14.7.2016 til d. 31.12.2018.
Til biler skal der tilbydes en 5-årig servicekontrakt som først starter fra dagen hvor bilerne erhverves.
Der forventes en leveringsdato for første leverance (ca. 4 biler) ved kontraktstart, dette aftales nærmere med den vindende tilbudsgiver.
Bilerne skal alle kunne rumme en såkaldt LM kompakter, samt 4 kasser. De præcise mål og krav kan findes i bilag 2 — Kravspecifikation, samt bilag 4 — Mål og minimumskrav til bilens varerum.
Hensigten med bilerne er, at biler skal leveres så de er transportere mad fra kommunens Køkkenområde rundt kommunens borgere og institutioner i de ovennævnte kasser. Dette betyder at biler skal leveres efter de hygiejnemæssige krav der udstedes af fødevarestyrelsen. For yderligere information til kravene.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Biler til madudbringning til Hjørring Kommune
60227519
Søndergade 244
Frederikshavn
9900
DANMARK
NUTS-kode: DK
Internetadresse:www.uggerhoej.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:www.klfu.dk
Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:www.kfst.dk