Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Universitet
Vindere
Rammeaftale vedrørende indkøb af Værkstedsservice(eftersyn) og reparation af biler til Aarhus Universitet
(17.11.2016)
AutoMester Danmark ApS
Hvidkærvej 23 D, Højne
5250 Odense SV
Rammeaftale vedrørende indkøb af Værkstedsservice(eftersyn) og reparation af biler til Aarhus Universitet (genudbud)
Aarhus Universitet
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aarhus Universitet
Fuglesangs Allé 26
Att: Christina Lyneborg
8210 Aarhus V
Danmark
Telefon: +45 93508450
Mailadresse: udbud@au.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.au.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.au.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)
Del II: Kontraktens genstand
Tjenesteydelseskategori nr. 1: Vedligeholdelse og reparation
NUTS-kode DK
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms:interval: mellem 10 000 000 og 11 500 000 DKK
Reparation af biler. Indkøbene vil blive samlet på 1 rammeaftale.
Ordregiver har ca. 210 biler i alt, jf. nedenstående fordeling. Det vil være forventningen, at samling af disse
indkøb vil medføre en volumen i omegnen af 2 800 000 årligt.
Det er et selvstændigt mål for ordregiver at det skal være muligt for de enkelte ansatte tilknyttet det relevante
institut ved Ordregiver, at foretage hurtige og billige indkøb af værkstedsserviceeftersyn og reparation af biler.
50100000, 50110000, 50112100, 50112000
interval: mellem 10 000 000 og 11 500 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se hertil udbudsmateriale på www.au.dk/udbud
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Se hertil udbudsmateriale på www.au.dk/udbud
Se hertil udbudsmateriale på www.au.dk/udbud
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 100
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder
følgende frister for indgivelse af klager:Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage
indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.
1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1)
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 4171500