23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.04.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

Udbud af kontrakt vedr. "NATO AAR FUEL - PROVIDE HYDRANT REFUELING SYSTEM"


Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse

247942-2024 - Resultater
Danmark – Industrimaskiner – Udbud af kontrakt vedr. "NATO AAR FUEL - PROVIDE HYDRANT REFUELING SYSTEM"
OJ S 82/2024 25/04/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Bygge og anlæg
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Køberen er en ordregivende enhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Udbud af kontrakt vedr. "NATO AAR FUEL - PROVIDE HYDRANT REFUELING SYSTEM"
Beskrivelse : Ved nærværende udbud udbydes totalentreprisekontrakten for etablering af Air-to-Air Refuelling (AAR) tankningsfaciliteter i tilknytning til følgende to NATO projekter: - ”2AF21544, New Aircraft Parking and Maintenance Apron”, Flyvestation Skrydstrup - ”2AF21541 Provide new Aircraft Parking and Maintenance Apron”, Flyvestation Karup De to projekter indgår begge som et af syv danske projekter, der er nødvendiggjort af NATO´s behov for at få opgraderet de eksisterende faciliteter på Flyvestation Skrydstrup og Flyvestation Karup, således at der begge steder kan tankes AAR-tankfly. På Flyvestation Skrydstrup har totalentreprisen endvidere tilknytning til NATO projektet ”2AF21546, Provide new On-Base POL Facilities and Upgrade On-Base Interconnecting Pipeline” for etablering af nye lagertanke dedikeret til Air-to-Air-Refuelling (AAR). På Flyvestation Skrydstrup og Flyvestation Karup omfatter kontrakten etablering af nye hydrantanlæg til udlevering af brændstof til AAR tankfly, herunder: - Udleveringspumper - Filter/vandudskillere - Hydranter på apron - Defueltanke - Defuelpumper - Rør- og ventilarrangementer - Brændstofledninger i jord - Interne el-installationer og styringer - Bygnings-el, -ventilation og frostsikring På Flyvestation Skrydstrup skal endvidere udføres lokal sænkning af 4” henholdsvis 6” brændstofledninger til 2,0 m under eksisterende taxiway. Sænkningerne skal udføres ved underboringsløsning. Arbejderne udbydes i én samlet totalentreprise, hvor totalentreprenøren på grundlag af de opstillede funktions- og kvalitetskrav er ansvarlig for såvel detailprojektering som levering og udførelse af alle nødvendige brændstofinstallationer m.v. Ejendomsstyrelsen har valgt at udbyde arbejderne samlet, henset til at opnå synergieffekter og således ansvaret for udførelsen placeres hos én entreprenør. Bygge- og anlægsarbejder (herunder etablering af nye lagertanke og bygværker i øvrigt) samt fremføring af el-forsyning til el-/tavlerum udføres under sideløbende entrepriser: FSN SK: 731 Flyvestation Skrydstrup. Tankprojekt FSN KA: 721 Flyvestation Karup. Aircraft Parking Apron Totalentreprenøren skal derfor medvirke til og lade sine egne arbejder koordinere med de to anlægsentrepriser såvel i projekteringsfasen som under udførelsen. Brændstofinstallationerne i forbindelse de to projekter ”2AF21544, New Aircraft Parking and Maintenance Apron” og ”2AF21546, Provide new On-Base POL Facilities and Upgra-de On-Base Interconnecting Pipeline” på Flyvestation Skrydstrup udgør én samlet funk-tion tilsvarende brændstofinstallationerne i forbindelse med projektet 2AF21541 “Provi-de new Aircraft Parking and Maintenance Apron” på FSN Karup. Da brændstofinstallationerne ikke naturligt udføres under bygge- og anlægsentrepriser-ne, men retter sig mod specialiserede smedentreprenører er de mere naturligt samlet under ét fælles brændstofudbud for de to flyvestationer.
Identifikator for proceduren : 13f4d7cf-1851-4bad-8993-de5cc2686c07
Tidligere bekendtgørelse : 058722aa-fe30-48ad-9fdb-7eb5ff9fb134-01
Intern identifikator : WZ 2023/009493
Type af procedure : Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure : nej
Hovedpunkterne i proceduren : Udbuddet afholdes som et udbud med forhandling efter reglerne i direktiv 2009/81/EF af 13. juli 2009 (herefter benævnt ”Forsvarsdirektivet”) artikel 26. Der gøres særlig opmærksomt på, at Ejendomsstyrelsen har forbeholdt sig muligheden for at tildele kontrakten på baggrund af det indledende tilbud, og det er således ikke givet, at Ejendomsstyrelsen vælger at indgå i forhandling. Såfremt Ejendomsstyrelsen vælger at indgå i forhandling, gennemføres udbudsprocessen i tre faser. Den første fase er prækvalifikationsfasen, den anden fase er tilbudsfasen, og den tredje fase er forhandlingsfasen. Vælger Ejendomsstyrelsen at tildele kontrakten på grundlag af det første tilbud, bliver forhandling – og dermed fase tre – ikke aktuel. Tilbudsgivernes omkostninger i forbindelse med nærværende udbudsforretning, herunder deltagelse i en eventuel forhandling er Ejendomsstyrelsen uvedkommende, herunder også hvis Ejendomsstyrelsen måtte beslutte at aflyse udbudsforretningen uden tildeling af kon-trakt. Udbuddet gennemføres digitalt via internetportalen iBinder. Dette medfører, at ansøgning om prækvalifikation samt aflevering af tilbud skal foregå via iBinder. Alle tekniske spørgsmål vedrørende anvendelse af iBinder og upload af tilbud skal rettes til iBinder support, som kan kontaktes på telefonnummer +45 89 88 78 30 eller support@ibinder.dk.
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Yderligere om kontraktens art : Bygge og anlæg
Primær klassificering   ( cpv ): 42000000   Industrimaskiner
Yderligere klassificering   ( cpv ): 45231200   Arbejder i forbindelse med udlægning af rørledninger til olie og gas, 45350000   Maskininstallationer, 63730000   Forskellig støttevirksomhed i forbindelse med lufttransport, 63733000   Optankning af fly
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Flyvestation Skrydstrup
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Flyvestation Karup
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 3 300 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger : Ansøger vil blive udelukket, hvis de er omfattet af udelukkelsesgrundene i Forsvarsdirektivets artikel 39, stk. 2, litra c og e: c) som ved en retskraftig dom ifølge landets retsforskrifter er dømt for en strafbar handling, der rejser tvivl om den pågældendes faglige hæderlighed, som f.eks. overtrædelse af gældende lovmæssige bestemmelser om eksport af følsomt forsvarsudstyr og/eller sikkerhedsudstyr e) som på grundlag af ethvert bevismiddel, herunder beskyttede datakilder, vurderes ikke at besidde den pålidelighed, som er nødvendig for at udelukke, at der består nogen sikkerhedsrisici for medlemsstaten. Dokumentation for, at ingen af udelukkelsesgrundene er til stede, kan være en serviceattest, der er udstedt ikke senere end seks måneder før ansøgningsfristen, eller tilsvarende. dokumentation, herunder eksempelvis: ▪ Uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene ▪ Certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene ▪ Erklæring under ed, eller såfremt en sådan ikke anvendes i ansøgers hjemland, en erklæring på tro og lov, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation Tilbudsgiver skal herudover afgive en tro- og loveerklæring, jf. udbudsbilag 4, hvori det bekræftes, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunden i forsvars- og sikkerhedsdirektivets artikel 39, stk. 2, litra c. Ansøger skal som dokumentation for sin økonomiske og finansielle formåen fremsende reviderede og godkendte årsrapporter/årsregnskaber for de seneste tre regnskabsår, eller alternativt en revisorattesteret erklæring med de relevante økonomiske nøgletal for de seneste tre afsluttede regnskabsår. Ansøger skal som dokumentation herfor fremsende en referenceliste indeholdende referencer vedrørende de betydeligste sammenlignelige arbejder, som ansøger har udført i løbet af de seneste otte år inden ansøgningsfristen. Investeringsscreeningsloven: Ejendomsstyrelsen forventer ikke, at den udbudte kontrakt er omfattet af kravene til investeringsscreening i investeringsscreeningsloven. For det tilfælde, at den udbudte kontrakt er omfattet af kravene om investeringsscreening i investeringsscreeningsloven er Ejendomsstyrelsen berettiget til at parallelforskyde eventuelle tidsplaner, som måtte blive påvirket af sagsbehandlingen forbundet med en screeningsproces. Parallelforskydningen foretages i så fald 1:1, således at tidsplanen forskydes med eksempelvis 45 dage, såfremt sagsbehandlingen til screeningen tager 45 dage. Ejendomsstyrelsen opfordrer tilbudsgivere til tidligst muligt i udbudsprocessen at afklare om tilbudsgivers indgåelse af kontrakten er omfattet af krav om tilladelse i henhold til investeringsscreeningsloven. Nærmere vejledning om loven og dens anvendelsesområde findes her: https://erhvervsstyrelsen.dk/aftaler-omfattet-af-investeringsscreeningsloven. Det er tilbudsgivers ansvar at ansøge om og opnå tilladelse, hvis dennes indgåelse af kontrakt er omfattet af loven. Ejendomsstyrelsens tildelingsbeslutning træffes under forudsætning af, at den vindende tilbudsgiver senest 5 måneder efter meddelelsen af tildelingsbeslutningen: i. fremlægger tilladelse fra Erhvervsstyrelsen til at indgå kontrakten, ii. fremlægger bekræftelse fra Erhvervsstyrelsen på, at tilladelse ikke er påkrævet, f.eks. på baggrund af en præ-screening efter § 6, stk. 1, i bekendtgørelse nr. 1491 af 25. juni 2021 om afgrænsning af anvendelsesområdet for investeringsscreeningsloven, eller iii. skriftligt erklærer, at tilladelse ikke er påkrævet, fordi tilbudsgiveren hverken er hjemmehørende uden for EU eller EFTA eller under kontrol af eller underlagt betydelig indflydelse som defineret i investeringsscreeningsloven fra en virksomhed hjemmehørende i eller en statsborger fra et land uden for EU eller EFTA. Hvis tilladelse gives med vilkår, forudsættes det endvidere, at vilkårene kan accepteres af Ejendomsstyrelsen. Ejendomsstyrelsen kan, men er ikke forpligtet til, at forlænge den oven for nævnte frist. Hvis forudsætningerne ikke opfyldes, bortfalder Ejendomsstyrelsens tildelingsbeslutning, da den pågældende tilbudsgivers tilbud ikke kan tages i betragtning. Ejendomsstyrelsen forbeholder sig ret til undervejs i udbudsprocessen at anmode ansøgere og tilbudsgivere om oplysninger om, hvorvidt deres kontraktindgåelse er omfattet af loven og om status på en eventuel ansøgning om tilladelse. For yderligere oplysninger henvises til udbudsmaterialet. Udbuddet er annulleret pga. fejl i udbudsbekendtgørelsen. Der vil blive indsendt ny udbudsbekendtgørelse snarest. Fejlen bestod i, at det af udbudsbekendtgørelsen fremgik, at den forventede økonomiske værdi af kontrakten var 3.300.000 kr., hvorimod kontraktens forventede økonomiske værdi reelt er 33.000.000 kr.
Retsgrundlag :
Direktiv 2009/81/EF
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0000
Titel : Udbud af kontrakt vedr. "NATO AAR FUEL - PROVIDE HYDRANT REFUELING SYSTEM"
Beskrivelse : Ved nærværende udbud udbydes totalentreprisekontrakten for etablering af Air-to-Air Refuelling (AAR) tankningsfaciliteter i tilknytning til følgende to NATO projekter: - ”2AF21544, New Aircraft Parking and Maintenance Apron”, Flyvestation Skrydstrup - ”2AF21541 Provide new Aircraft Parking and Maintenance Apron”, Flyvestation Karup De to projekter indgår begge som et af syv danske projekter, der er nødvendiggjort af NATO´s behov for at få opgraderet de eksisterende faciliteter på Flyvestation Skrydstrup og Flyvestation Karup, således at der begge steder kan tankes AAR-tankfly. På Flyvestation Skrydstrup har totalentreprisen endvidere tilknytning til NATO projektet ”2AF21546, Provide new On-Base POL Facilities and Upgrade On-Base Interconnecting Pipeline” for etablering af nye lagertanke dedikeret til Air-to-Air-Refuelling (AAR). På Flyvestation Skrydstrup og Flyvestation Karup omfatter kontrakten etablering af nye hydrantanlæg til udlevering af brændstof til AAR tankfly, herunder: - Udleveringspumper - Filter/vandudskillere - Hydranter på apron - Defueltanke - Defuelpumper - Rør- og ventilarrangementer - Brændstofledninger i jord - Interne el-installationer og styringer - Bygnings-el, -ventilation og frostsikring På Flyvestation Skrydstrup skal endvidere udføres lokal sænkning af 4” henholdsvis 6” brændstofledninger til 2,0 m under eksisterende taxiway. Sænkningerne skal udføres ved underboringsløsning. Arbejderne udbydes i én samlet totalentreprise, hvor totalentreprenøren på grundlag af de opstillede funktions- og kvalitetskrav er ansvarlig for såvel detailprojektering som levering og udførelse af alle nødvendige brændstofinstallationer m.v. Ejendomsstyrelsen har valgt at udbyde arbejderne samlet, henset til at opnå synergieffekter og således ansvaret for udførelsen placeres hos én entreprenør. Bygge- og anlægsarbejder (herunder etablering af nye lagertanke og bygværker i øvrigt) samt fremføring af el-forsyning til el-/tavlerum udføres under sideløbende entrepriser: FSN SK: 731 Flyvestation Skrydstrup. Tankprojekt FSN KA: 721 Flyvestation Karup. Aircraft Parking Apron Totalentreprenøren skal derfor medvirke til og lade sine egne arbejder koordinere med de to anlægsentrepriser såvel i projekteringsfasen som under udførelsen. Brændstofinstallationerne i forbindelse de to projekter ”2AF21544, New Aircraft Parking and Maintenance Apron” og ”2AF21546, Provide new On-Base POL Facilities and Upgra-de On-Base Interconnecting Pipeline” på Flyvestation Skrydstrup udgør én samlet funk-tion tilsvarende brændstofinstallationerne i forbindelse med projektet 2AF21541 “Provi-de new Aircraft Parking and Maintenance Apron” på FSN Karup. Da brændstofinstallationerne ikke naturligt udføres under bygge- og anlægsentrepriser-ne, men retter sig mod specialiserede smedentreprenører er de mere naturligt samlet under ét fælles brændstofudbud for de to flyvestationer.
Intern identifikator : WZ 2023/009493
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Yderligere om kontraktens art : Bygge og anlæg
Primær klassificering   ( cpv ): 42000000   Industrimaskiner
Yderligere klassificering   ( cpv ): 45231200   Arbejder i forbindelse med udlægning af rørledninger til olie og gas, 45350000   Maskininstallationer, 63730000   Forskellig støttevirksomhed i forbindelse med lufttransport, 63733000   Optankning af fly
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Flyvestation Skrydstrup
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Flyvestation Karup
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato : 16/09/2024
Varigheds slutdato : 28/11/2025
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms : 3 300 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Ansøger vil blive udelukket, hvis de er omfattet af udelukkelsesgrundene i Forsvarsdirektivets artikel 39, stk. 2, litra c og e: c) som ved en retskraftig dom ifølge landets retsforskrifter er dømt for en strafbar handling, der rejser tvivl om den pågældendes faglige hæderlighed, som f.eks. overtrædelse af gældende lovmæssige bestemmelser om eksport af følsomt forsvarsudstyr og/eller sikkerhedsudstyr e) som på grundlag af ethvert bevismiddel, herunder beskyttede datakilder, vurderes ikke at besidde den pålidelighed, som er nødvendig for at udelukke, at der består nogen sikkerhedsrisici for medlemsstaten. Dokumentation for, at ingen af udelukkelsesgrundene er til stede, kan være en serviceattest, der er udstedt ikke senere end seks måneder før ansøgningsfristen, eller tilsvarende. dokumentation, herunder eksempelvis: ▪ Uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene ▪ Certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at ansøger ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene ▪ Erklæring under ed, eller såfremt en sådan ikke anvendes i ansøgers hjemland, en erklæring på tro og lov, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation Tilbudsgiver skal herudover afgive en tro- og loveerklæring, jf. udbudsbilag 4, hvori det bekræftes, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrunden i forsvars- og sikkerhedsdirektivets artikel 39, stk. 2, litra c. Ansøger skal som dokumentation for sin økonomiske og finansielle formåen fremsende reviderede og godkendte årsrapporter/årsregnskaber for de seneste tre regnskabsår, eller alternativt en revisorattesteret erklæring med de relevante økonomiske nøgletal for de seneste tre afsluttede regnskabsår. Ansøger skal som dokumentation herfor fremsende en referenceliste indeholdende referencer vedrørende de betydeligste sammenlignelige arbejder, som ansøger har udført i løbet af de seneste otte år inden ansøgningsfristen. Investeringsscreeningsloven: Ejendomsstyrelsen forventer ikke, at den udbudte kontrakt er omfattet af kravene til investeringsscreening i investeringsscreeningsloven. For det tilfælde, at den udbudte kontrakt er omfattet af kravene om investeringsscreening i investeringsscreeningsloven er Ejendomsstyrelsen berettiget til at parallelforskyde eventuelle tidsplaner, som måtte blive påvirket af sagsbehandlingen forbundet med en screeningsproces. Parallelforskydningen foretages i så fald 1:1, således at tidsplanen forskydes med eksempelvis 45 dage, såfremt sagsbehandlingen til screeningen tager 45 dage. Ejendomsstyrelsen opfordrer tilbudsgivere til tidligst muligt i udbudsprocessen at afklare om tilbudsgivers indgåelse af kontrakten er omfattet af krav om tilladelse i henhold til investeringsscreeningsloven. Nærmere vejledning om loven og dens anvendelsesområde findes her: https://erhvervsstyrelsen.dk/aftaler-omfattet-af-investeringsscreeningsloven. Det er tilbudsgivers ansvar at ansøge om og opnå tilladelse, hvis dennes indgåelse af kontrakt er omfattet af loven. Ejendomsstyrelsens tildelingsbeslutning træffes under forudsætning af, at den vindende tilbudsgiver senest 5 måneder efter meddelelsen af tildelingsbeslutningen: i. fremlægger tilladelse fra Erhvervsstyrelsen til at indgå kontrakten, ii. fremlægger bekræftelse fra Erhvervsstyrelsen på, at tilladelse ikke er påkrævet, f.eks. på baggrund af en præ-screening efter § 6, stk. 1, i bekendtgørelse nr. 1491 af 25. juni 2021 om afgrænsning af anvendelsesområdet for investeringsscreeningsloven, eller iii. skriftligt erklærer, at tilladelse ikke er påkrævet, fordi tilbudsgiveren hverken er hjemmehørende uden for EU eller EFTA eller under kontrol af eller underlagt betydelig indflydelse som defineret i investeringsscreeningsloven fra en virksomhed hjemmehørende i eller en statsborger fra et land uden for EU eller EFTA. Hvis tilladelse gives med vilkår, forudsættes det endvidere, at vilkårene kan accepteres af Ejendomsstyrelsen. Ejendomsstyrelsen kan, men er ikke forpligtet til, at forlænge den oven for nævnte frist. Hvis forudsætningerne ikke opfyldes, bortfalder Ejendomsstyrelsens tildelingsbeslutning, da den pågældende tilbudsgivers tilbud ikke kan tages i betragtning. Ejendomsstyrelsen forbeholder sig ret til undervejs i udbudsprocessen at anmode ansøgere og tilbudsgivere om oplysninger om, hvorvidt deres kontraktindgåelse er omfattet af loven og om status på en eventuel ansøgning om tilladelse. For yderligere oplysninger henvises til udbudsmaterialet. Udbuddet er annulleret pga. fejl i udbudsbekendtgørelsen. Der vil blive indsendt ny udbudsbekendtgørelse snarest. Fejlen bestod i, at det af udbudsbekendtgørelsen fremgik, at den forventede økonomiske værdi af kontrakten var 3.300.000 kr., hvorimod kontraktens forventede økonomiske værdi reelt er 33.000.000 kr.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Den tilbudsgiver, der afgiver det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles kontrakten. For at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil Ejendomsstyrelsen evaluere tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet ”laveste pris”. Ved den samlede vurdering af underkriteriet ”Pris” lægges der vægt på den samlede til-budssum i tilbudslisten ekskl. moms.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for Udbud
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline : Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0000
Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse
Registreringsnummer : ORG-38683470
Postadresse : Arsenalvej 55    
By : Hjørring
Postnummer : 9800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Emil Vejby Thorndahl
E-mail : fes-bjs07@mil.dk
Telefon : 51246602
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Klagenævnet for Udbud
Telefon : +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 44f28660-855e-4358-8cb7-f01ce600e446   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 24/04/2024   10:29:07 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 24/04/2024   10:30:32 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 247942-2024
EUT-S-nummer : 82/2024
Offentliggørelsesdato : 25/04/2024

Send til en kollega

0.048