23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.04.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Vejle Kommune

Offentligt udbud på behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle


Vejle Kommune

248286-2024 - Resultater
Danmark – Bortskaffelse og behandling af affald – Offentligt udbud på behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle
OJ S 82/2024 25/04/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn : Vejle Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel : Offentligt udbud på behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle
Beskrivelse : Udbuddet vedrører behandling og transport af Ordregivers tegl og beton, som er indsamlet på Vejle Kommunes fire (4) genbrugspladser i henholdsvis Børkop, Egtved og Give samt RessourceCenter Vejle. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til Bilag 2: Kravspecifikation. De forventede mængder og antal kørsler i Bilag 2: Kravspecifikation og Bilag 3: Tilbudsliste for kontrakten er baseret på tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. De forventede mængder og antal kørsler kan variere i opad eller nedadgående retning hen over kontraktens løbetid, og er således ikke bindende for Ordregiver.
Identifikator for proceduren : e12dd846-10d0-4ced-89d2-a2a987fe9504
Tidligere bekendtgørelse : 17603b82-14a7-4dac-a199-2347e0559d60-01
Intern identifikator : Offentligt udbud på behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle
Type af procedure : Åben
Proceduren er en hasteprocedure : nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90510000   Bortskaffelse og behandling af affald
Yderligere klassificering   ( cpv ): 44114000   Beton, 60100000   Vejtransport, 90512000   Transport af affald, 90514000   Affaldsgenvinding
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Afhentning fra Vejle Kommunes genbrugspladser
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt : LOT-0000
Titel : Offentligt udbud på behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle
Beskrivelse : Udbuddet vedrører behandling og transport af Ordregivers tegl og beton, som er indsamlet på Vejle Kommunes fire (4) genbrugspladser i henholdsvis Børkop, Egtved og Give samt RessourceCenter Vejle. For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de krav ydelserne skal opfylde, henvises til Bilag 2: Kravspecifikation. De forventede mængder og antal kørsler i Bilag 2: Kravspecifikation og Bilag 3: Tilbudsliste for kontrakten er baseret på tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. De forventede mængder og antal kørsler kan variere i opad eller nedadgående retning hen over kontraktens løbetid, og er således ikke bindende for Ordregiver.
Intern identifikator : Offentligt udbud på behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Tjenesteydelser
Primær klassificering   ( cpv ): 90510000   Bortskaffelse og behandling af affald
Yderligere klassificering   ( cpv ): 44114000   Beton, 60100000   Vejtransport, 90512000   Transport af affald, 90514000   Affaldsgenvinding
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Afhentning fra Vejle Kommunes genbrugspladser
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed : 41   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan af Ordregiver forlænges i op til 2 x 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Tildelingskriteriet ”Pris” vurderes på baggrund af den laveste pris på den samlede årlige tilbudssum. Kontrakten tildeles som én samlet kontrakt for de fire (4) genbrugspladser. Tilbudsprisen skal afgives i form af udfyldt tilbudsliste, og Bilag 3 skal anvendes. Tilbudslisten skal benyttes i uændret form. Alle forhold i udbudsmaterialet skal være indregnet i tilbudsprisen, herunder afgifter, gebyrer etc., og alle priser skal være angivet i danske kroner og ekskl. moms. Prisen evalueres på baggrund af den samlede årlige tilbudssum for de fire (4) genbrugspladser tilsammen. Bemærk: En post i tilbudslisten, der ikke er udfyldt eller en post udfyldt med anden tekst eller tegn end tal vil af Ordregiver blive tolket således, at Tilbudsgiver har tilbudt den pågældende ydelse til 0 kr. Tilbudsgiver vil som følge heraf være forpligtet til at levere den pågældende ydelse til 0 kr. I tilfælde af, at der måtte være to (2) eller flere tilbud, som har afgivet tilbud med samme samlede tilbudspris i Tilbudslisten, findes vinderen ved lodtrækning.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager : Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren : Vejle Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten : Vejle Kommune
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejle Kommune
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse : 4 398 570,20   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID : LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder :
Officielt navn : Kloster A/S
Tilbud :
Tilbud – Identifikator : Kloster A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter : LOT-0000
Underentreprise : no
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten : Kloster A/S
Titel : Udbud vedrørende behandling og transport af tegl og beton fra Vejle Kommunes genbrugspladser og RessourceCenter Vejle for Ressourcer & Genbrug, Vejle Kommune
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud : 05/04/2024
Dato for indgåelse af kontrakten : 22/04/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale : nej
Organisation, der undertegner kontrakten : Vejle Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger :
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagne tilbud med den laveste værdi 4 398 570,20   DKK
Værdien af det antagne tilbud med den højeste værdi 6 821 060,19   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Vejle Kommune
Registreringsnummer : ORG-29 18 99 00
Afdeling : Ressourcer & Genbrug - Teknik & Miljø
Postadresse : Voervej 12    
By : Vejle Øst
Postnummer : 7120
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Cathrine Brinch Jakobsen
E-mail : kontakt@tohv.dk
Telefon : 53395989
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Klagenævnet for udbud
Telefon : +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Kloster A/S
Registreringsnummer : 21744689
Postadresse : Helge Nielsens Allé 13    
By : Løsning
Postnummer : 8723
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østsjælland   ( DK021 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Peter Terp
E-mail : pt@klosteras.dk
Telefon : 41710198
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : d70df264-a5b8-42f6-a43b-7bd2c859afc2   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 23/04/2024   15:20:39 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 23/04/2024   15:55:31 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 248286-2024
EUT-S-nummer : 82/2024
Offentliggørelsesdato : 25/04/2024

Send til en kollega

0.048