23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 209-378443
Offentliggjort
28.10.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Boligselskabet Fruehøjgaard

Flytteopgave for 330 boliger — Fruehøjgaard


Boligselskabet Fruehøjgaard

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Boligselskabet Fruehøjgaard
37922110
Aaparken 2
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Juhl
Telefon: +45 76646600
E-mail: BJU@fruehojgaard.dk
Fax: +45 76646601
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.fruehojgaard.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=vllzvadcbs
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Midtconsult P/S
34074801
Viborgvej 1
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Jacob Damborg Kristensen
Telefon: +45 23480235
E-mail: JDK@midtconsult.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.midtconsult.dk

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Boligselskabet Fruehøjgaard
37922110
Aaparken 2
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Juhl
Telefon: +45 51583820
E-mail: BJU@fruehojgaard.dk
NUTS-kode: DK041

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.fruehojgaard.dk

I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: privat aktør på vegne af Boligselskabet Fruehøjgaard, CVR-nummer 37922110
I.5) Hovedaktivitet
Boliger og offentlige faciliteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Flytteopgave for 330 boliger — Fruehøjgaard.

Sagsnr.: 12118
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Boligselskabet Fruehøjgaard indbyder hermed til afgivelse af tilbud for håndteringen af flytning af indbo i forbindelse med genhusning ved renoveringen af afdelingens lejligheder.

Bebyggelsen består at 19 stk. boligblokke udført med kælder og i 3 etager. Hovedparten af bebyggelsen består af 3 stk. sammenbyggede blokke i U-form med i alt 330 boliger. En af boligblokkene er med butikserhverv i stueetagen. Derudover består afdelingen af 5 stk. dobbelthuse ud mod Fruehøjvej indeholdende i alt 20 boliger.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
Hovedudførelsessted:

Brorsonvej 13-63, Grundtvigsvej 22-74 og Fruehøjvej 14-38, 7400 Herning.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Boligselskabets afd. 1 (Fruehøj) skal gennemgå en stor renovering. Afdelingen bestå af i alt 350 boliger, hvoraf 330 boliger bliver så gennemgribende renoveret, at det kræver beboerne i lejlighederne skal genhuses.

Boligernes adresse fordeler sig på, Fruehøjvej, Grundtvigsvej og Brorsonsvej i Herning.

Renoveringsarbejdet vil stå på i ca. 4 år med start primo 2017.

Den forventede opstart for flytning er medio februar 2017.

En stor del af boligerne kommer til at indgå i en sammenlægning, hvilket betyder at 330 boliger efter renoveringen reduceres til 291 boliger. Det betyder at 39 adresser nedlægges og beboeren/e på disse adresser skal permanent genhuses på en anden adresse udpeget af boligselskabet i eller udenfor afdelingen. Beboerne i de øvrige lejemål skal enten midlertidigt eller permanent genhuses på en adresse udpeget af boligselskabet.

Flere af boligerne vil blive anvendt som genhusningsbolig, stå i tomgang eller andet, og vil derfor ikke have brug for at blive flyttet, og det kan ikke på forhånd siges hvilke lejligheder der får eller ikke får brug for flytning.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 01/12/2016
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 15/12/2016
Tidspunkt: 16:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
26/10/2016

Send til en kollega

0.047