23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 214-390217
Offentliggjort
05.11.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Midttrafik

Vindere

Kombination C (pakke 7+8)

(08.03.2017)
Herning Bilen Specialruter A/S
7500 Herning

Pakke 12

(08.03.2017)
Grund Taxi og Turistbusser
8961 Allingåbro

Pakke 9

(08.03.2017)
Todbjerg City A/S
Brabrand

Pakke 6

(08.03.2017)
Todbjerg City A/S
Brabrand

Pakke 10

(08.03.2017)
Faarup Rute og Turistbusser
8990 Fårup

Pakke A (Pakke 1-5)

(08.03.2017)
Herning Bilen Specialruter
Herning

Pakke 13

(08.03.2017)
Umove Vest A/S
8700 Horsens

Pakke 11

(08.03.2017)
Ketty og Villy's Buslinier ApS
8983 Gjerlev

Midttrafiks 50. udbud


Midttrafik

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Midttrafik
29943176
Søren Nymarks Vej 3
Højbjerg
8270
Danmark
Kontaktperson: Thomas Dalgaard Mikkelsen
Telefon: +45 87408364
E-mail: busudbud@midttrafik.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.midttrafik.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_0150_20160927.nsf/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_0150_20160927.nsf/
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Midttrafiks 50. udbud.

Sagsnr.: 1-23-4-6-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
60112000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Midttrafiks 50. udbud omfatter bybusser i Norddjurs Kommune, lokale ruter i Syddjurs Kommune samt skoleruter i Norddjurs, Syddjurs, Randers og Horsens Kommuner.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 34 300 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Hvis en tilbudsgiver tildeles kontrakt på flere pakker, kan Midttrafik vælge at indgå én kontrakt om disse kontrakter, såfremt en sammenlægning er naturlig i forhold til pakkernes geografi. Uanset hvor mange pakker, der i så fald indgår i kontrakten, vil det være busselskabets samlede sum af køreplantimer og kontraktbusser, der tages udgangspunkt i ved eventuelle justeringer i kontraktperioden.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 1

Delkontraktnr.: Pakke 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Norddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pakken omfatter bybuskørsel i Grenaa med 2 kontraktbusser fordelt på 5 946 køreplantimer. For tilbud på pakke 1 og kombinationer hvori pakke 1 indgår, ønsker Midttrafik desuden sideordnede bud på følgende 2 løsninger: 1) Sideordnet bud X: Tilbudsgiver skal afgive tilbud på 2 hybridbusser. Kontraktbusserne skal minimum overholde euronorm 6. Reservebus må være en dieselbus. Minimums kontraktlængde er til køreplanskiftet 2025. 2) Sideordnet bud Y: Tilbudsgiver skal afgive tilbud på 2 dieselbusser. Kontraktbusserne skal minimum overholde euronorm 5. Minimumskontraktlængde er til køreplanskiftet 2023.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 864 250.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 30/06/2017
Slut: 30/06/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

For tilbud på pakke 1 og kombinationer, hvori pakke 1 indgår, skal der afgives tilbud på installation af elektriske ramper i begge kontraktbusser i pakken. Ramperne skal kunne betjenes fra chaufførens plads. Rampen skal kunne benyttes sikkert ved en belastning på 350 kg. Ramperne skal i øvrigt overholde bestemmelserne i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2001/85 EC, Annex VII 3.11.4.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 2

Delkontraktnr.: Pakke 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Norddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Norddjurs Kommune, 4 busser fordelt på 3 175 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 063 750.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 3

Delkontraktnr.: Pakke 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Norddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Norddjurs Kommune, 6 busser fordelt på 4 604 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 992 600.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 4

Delkontraktnr.: Pakke 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Norddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Norddjurs Kommune, 5 busser fordelt på 4 066 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 642 900.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 5

Delkontraktnr.: Pakke 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Norddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Norddjurs Kommune, 2 busser fordelt på 1 612 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 047 800.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 6

Delkontraktnr.: Pakke 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Syddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Lokal kørsel i Syddjurs Kommune, 4 kontraktbusser fordelt på 8 093 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 5 260 450.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 30/06/2017
Slut: 30/06/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 7

Delkontraktnr.: Pakke 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Syddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Syddjurs Kommune, 4 busser fordelt på 2 549 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 656 850.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 8

Delkontraktnr.: Pakke 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Syddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Syddjurs Kommune, 6 busser fordelt på 3 028 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 968 200.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 9

Delkontraktnr.: Pakke 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Syddjurs Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Syddjurs Kommune, 2 busser fordelt på 1 807 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 174 550.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 13

Delkontraktnr.: Pakke 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Horsens Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Horsens Kommune, 16 busser fordelt på 7 677 køreplantimer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 990 500.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2023
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 10

Delkontraktnr.: Pakke 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Randers Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Randers Kommune, 5 busser fordelt på 4 600 timer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 990 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 11

Delkontraktnr.: Pakke 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Randers Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Randers Kommune, 9 busser fordelt på 4 500 timer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 715 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pakke 12

Delkontraktnr.: Pakke 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Randers Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Skolekørsel i Randers Kommune, 3 busser fordelt på 1 100 timer.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 715 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/08/2017
Slut: 31/07/2022
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten er tidsubegrænset med mulighed for gensidig opsigelse efter minimum kontraktlængde.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Tilbudsgiver skal have autorisation for udøvelse af hvervet i form af enten en tilladelse efter buslovens § 1, stk. 1 (grundtilladelse), og tilladelse for det nødvendige antal busser eller et forhåndstilsagn fra Trafikstyrelsen om opnåelse af det nødvendige antal tilladelser til erhvervsmæssig befordring.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Positiv egenkapital: For at sikre, at tilbudsgiver har den rette finansielle og økonomiske formåen, er det derfor et mindstekrav, at tilbudsgiver i de senest 2 afsluttede og reviderede regnskabsår har haft en positiv egenkapital. Er tilbudsgiver etableret inden for de seneste 3 år, skal tilbudsgiver alene have haft en positiv egenkapital i afsluttede og reviderede regnskabsår. Har tilbudsgiver endnu ikke afsluttet det første regnskabsår, skal tilbudsgiver på tilbudsafgivelsestidspunktet have en positiv egenkapital.

Erklæring om, i hvilken grad der er sket væsentlige ændringer i tilbudsgiverens finansielle/økonomiske situation siden det senest afsluttede regnskabsår: Denne erklæring skal være udstedt af tilbudsgiverens revisor, administrerende direktør eller økonomichef under strafansvar efter straffelovens § 163. Erklæringen skal forholde sig til tilbudsgiverens finansielle forhold i perioden fra det senest afsluttede og reviderede regnskabsår og frem til datoen for udstedelsen af erklæringen. Erklæringen skal være udstedt specifikt til dette udbud og skal derfor være dateret efter datoen for udbuddets offentliggørelse. Erklæringen skal afgives, selv om der ikke er sket væsentlige ændringer i tilbudsgiverens finansielle/økonomiske situation siden det senest afsluttede regnskabsår. Erklæringen kan dog udelades, såfremt tilbudsgiverens seneste årsregnskab er afsluttet inden for de seneste 6 måneder (målt i forhold til tilbudsfristen).

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.1.6) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:

Der skal stilles en anfordringsgaranti på 100 000-200 000 DKK pr. A-kontraktbus. Der skal stilles en anfordringsgaranti på 50 000-100 000 DKK pr. B-kontraktbus. Præcist niveau er angivet i udbudsmaterialet.

III.1.7) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Tilbuddet skal angives i prisniveau for november måned 2016. Kontraktens betalingssatser reguleres hver måned efter udviklingen i det fælles omkostningsindeks for trafikselskaberne i Danmark for den pågældende måned i forhold til omkostningsindekset for november 2016. Der reguleres endvidere for kørselsomfang og busantal. Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet.

III.1.8) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Tilladelse i henhold til busloven.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 13/12/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 13/12/2016
Tidspunkt: 12:01
Sted:

Søren Nymarks Vej 3, Højbjerg.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ingen adgang til åbning af indkomne bud.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Der afholdes informationsmøde vedrørende udbuddet. Tilmelding kræves. Nærmere oplysninger om tid og sted forefindes i udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

En klage over en tildelingsbeslutning skal være modtaget i klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/11/2016

Send til en kollega

0.063