Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
EU-udbud af afhentning af prøver mv. hos de praktiserende læger og speciallæger i Region Sjælland
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Pauline Dich-Johansen
Telefon: +45 93566052
E-mail: padi@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af afhentning af prøver mv. hos de praktiserende læger og speciallæger i Region Sjælland.
Udbuddet vedrører transport af prøver mv. fra de praktiserende læger og speciallæger i Region Sjælland til de Klinisk Biokemiske Afdelinger fordelt på 7 adresser i regionen.
Udbuddet er inddelt i 3 geografiske områder svarende til 3 delaftaler, jf. udbudsmaterialet. På de 3 delaftaler er der tilsammen 23 ruter, fordelt over Region Sjællands geografi, som skal køres 2 gange dagligt på de dage, hvor der er åbent i lægepraksis. Ruteoplysninger fremgår af udbudsmaterialet.
EU-udbud af afhentning af prøver mv. hos de praktiserende læger og speciallæger i Region Sjælland
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.4). Nærmere oplysninger om delaftalen, herunder ruteoplysninger fremgår af udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 eller flere gange med samlet op til 12 måneder.
EU-udbud af afhentning af prøver mv. hos de praktiserende læger og speciallæger i Region Sjælland
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.4). Nærmere oplysninger om delaftalen, herunder ruteoplysninger fremgår af udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges en eller flere gange med samlet op til 12 måneder.
EU-udbud af afhentning af prøver mv. hos de praktiserende læger og speciallæger i Region Sjælland
Der henvises til udbudsbekendtgørelsens pkt. II.1.4). Nærmere oplysninger om delaftalen, herunder ruteoplysninger fremgår af udbudsmaterialet.
Rammeaftalen kan forlænges 1 eller flere gange med samlet op til 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3
Del VI: Supplerende oplysninger
Da der er sket en grundlæggende ændring af den udbudte ydelse, er Region Sjælland forpligtet til at annullere udbuddet.
Region Sjælland forventer at offentliggøre et nyt udbud af afhentning af blodprøver mv. snarest muligt.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på hyperlink »http://www.retsinformation.dk/« \t »_blank« www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på hyperlink »http://www.erhvervsstyrelsen.dk/« \t »_blank« www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk