23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 250-461592
Offentliggjort
28.12.2016
Udbudstype
Begrænset udbud

Udbyder

Trafikselskabet Movia

Operationel leasing af køretøjer til Movia


Trafikselskabet Movia

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Trafikselskabet Movia
Gammel Køge Landevej 3
Valby
2500
Danmark
E-mail: ank@moviatrafik.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219921.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.moviatrafik.dk

I.2) Fælles udbud
I.6) Hovedaktivitet
Transport med bybane, sporvogn, trolleybus eller bus

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Operationel leasing af køretøjer til Movia.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
79340000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Movia har i dag køretøjer som benyttes til forskellige formål såsom møder uden for huset, vedligehold af salgsmaskiner på salgsstederne, vedligehold af stoppesteder, billetkontrol mm.

Movia ejer i dag selv alle køretøjer. Der ønskes at indgå aftale om operationelt leasing for en 60-måneder periode af fabriksnye køretøjer

Levering af anførte køretøjer

Indretning af kassevogne med reoler, lysbro mm. (Der reserveres et beløb til at leverandøren står for indretning. Movia deltager aktivt med hvordan indretningen skal være)

Foliering af leverede køretøjer (Der reserveres et beløb til at leverandøren står for foliering. Movia deltager aktivt med hvordan folieringen skal være)

Fuld service og reparationsaftale

Håndtering af driftsregninger

Mulighed for online oplysninger af km kørt og brændstofforbrug (Fleet management)

Lånebil ved reparation, service og syn.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
66114000
66000000
66100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Movia har i dag køretøjer som benyttes til forskellige formål såsom møder uden for huset, vedligehold af salgsmaskiner på salgsstederne, vedligehold af stoppesteder, billetkontrol mm.

Movia ejer i dag selv alle køretøjer. Der ønskes at indgå aftale om operationelt leasing for en 60-måneder periode af følgende fabriksnye køretøjer:

Køretøjer — type

Antal

Mødebil

3

Mandskabsvogn

1

Lille kassevogn

1

Kassevogn

13

Stor kassevogn

4

Opgaven omfatter overordnet følgende elementer:

Levering af anførte køretøjer

Indretning af kassevogne med reoler, lysbro mm. (Der reserveres et beløb til at leverandøren står for indretning. Movia deltager aktivt med hvordan indretningen skal være)

Foliering af leverede køretøjer

Fuld service og reparationsaftale

Håndtering af driftsregninger

Mulighed for online oplysninger af km kørt og brændstofforbrug (Fleet management)

Lånebil ved reparation, service og syn.

II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Ved et konsortium, skal hver deltager i konsortiet med ansøgningen fremlægges dokumentation i form af et korrekt udfyldt ESPD. Hvis ansøger i relation til egnethed baserer sig på andre økonomiske aktørers ressourcer skal der for hver af de pågældende økonomiske aktører sammen med ansøgningen fremlægges et korrekt udfyldt ESPD.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 177-317924
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Operationel leasing af køretøjer til Movia

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1) Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
23/12/2016

Send til en kollega

0.047