23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 252-464700
Offentliggjort
30.12.2016
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Haderslev Kommune

Annullering af Personbefordring til Haderslev Kommune 2017-2025


Haderslev Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Haderslev Kommune
29189757
Gåskærgade 26 -28
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Bøg Nielsen
E-mail: heki@haderslev.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63860644.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.haderslev.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Annullering af Personbefordring til Haderslev Kommune 2017-2025.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Prækvalifikationen vedrører udbud på levering af personbefordring til Haderslev Kommune.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Prækvalifikationen og udbuddet vedrører

— Befordring af elever til Haderslev Kommunes folkeskoler (fælles tilrettelagt befordring)

— Individuelt tilrettelagt befordring til og fra specialskoler, specialklasser, SFO samt kørsel til og fra aflastningsadresser.

— Fagkørsel (skemalagt kørsel til f.eks. svømning)

— Befordring af elever mellem Louiseskolens forskellige afdelinger

— Ekskursionskørsel, som kan gennemføres med skolebusser mellem ind og hjemkørsel

— Befordring af elever til Haderslev Kommunes Særligt Tilrettelagte Ungdomsuddannelse, (STU)

— Befordring af syge elever til folkeskoler og ungdomsuddannelser

— Befordring af borgere, som er visiteret til Haderslev Kommunes dagcentre.

Det samlede budget for opgaven er i perioden august 2017 — juli 2018 18 000 000 DKK for al kørsel på Børn og Kulturservice samt STU og 2 300 000 for befordring til dagcentre.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 236-429915
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Kære leverandører

Haderslev Kommune er efter flere henvendelser blevet bekendt med, at niveauet på de krævede nøgletal i det bekendtgjorte prækvalifikationsmateriale, kan kan være begrænsende for konkurrencen.

Haderslev Kommune ser sig derfor nødsaget til, at annullere prækvalifikationsrunden, idet der ikke kan ændres på mindstekrav uden en annullering.

Haderslev Kommune forventer, at bekendtgøre en fornyet prækvalifikationsrunde den 3.1.2017 med ansøgningsfrist 2.2.2016. Det

eneste, der vil være ændret i forhold til nuværende prækvalifikationsrunde, er mindstekravene til nøgletal samt tidsplanen.

Haderslev Kommune beklager ulejligheden.

Med venlig hilsen

Udbud og Indkøb, Haderslev Kommune.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/12/2016

Send til en kollega

0.093