23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 004-004909
Offentliggjort
06.01.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Odense Kommune

Skolekørsel til Odense Kommune


Odense Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Odense Kommune
35209115
Rådhuset, Flakhaven 2
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Tom Sandberg Jørgensen
Telefon: +45 51428755
E-mail: tosj@odense.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.odense.dk/

Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/erhverv/udbud/udbudsplan

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: www.mercell.com
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Skolekørsel til Odense Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60140000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Odense Kommune ønsker at udbyde Skolekørsel af elever til og fra skole, samt diverse transport af elever til f.eks. svømmeundervisning internt i Odense Kommune.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Odense Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Odense Kommune forventer at gennemføre et udbud med forhandling efter Udbudsloven.

Udbuddet gennemføres, som en konsekvens af strukturelle omlæggelser af skolekørselsområdet.

Udbuddet kommer til at omfatte:

Odense Kommune ønsker at modtage tilbud på skolekørsel til et nærmere angivet antal skoler i Odense Kommune.

Der vil i den forbindelse blive stillet krav om, at leverandørerne kan tilbyde et antal store busser (forventeligt ikke mindre end 4).

Der vil dog ligeledes for nogle ruter kunne ske transport i mindre busser og personvogne.

Diverse transport af elever i forbindelse med skolerne, f.eks. kørsel mellem skoler og svømmeundervisning internt i Odense Kommune.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
10/02/2017

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Odense Kommune er endnu ikke færdig med markedsundersøgelsen, hvorfor det endnu er uvist om der vil ske opdeling i delaftaler.

Odense Kommune forventer at gennemføre en kort markedshøring inden offentliggørelse af udbudsbekendtgørelsen.

Interesserede leverandører opfordres derfor til at holde øje med Odense Kommunes høringsportal på: http://www.comdia.com/odensekommune/ide-udbud.aspx

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/01/2017

Send til en kollega

0.047