23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 044-080681
Offentliggjort
03.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Struer Kommune

Vindere

(30.06.2017)
Venøbussen
Lønningen 14
7600 Struer

(30.06.2017)
Vognmand Sam Davidsen
Godsbanevej 3
7620 Lemvig

Visiteret befordring for Struer Kommune

(30.06.2017)
Struer Thyholm Taxa
Degnemarken 2
7600 Struer

Visiteret befordring for Struer Kommune


Struer Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Struer Kommune
29189951
Østergade 11-15
Struer
7600
Danmark
Kontaktperson: Marianne Lisbjerg
Telefon: +45 96848182
E-mail: mli@struer.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65728446.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.struer.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/65728446.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65728446.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/65728446.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: visiteret befordring

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Visiteret befordring for Struer Kommune.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
60130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører befordring af borgere visiteret til befordring af Struer Kommune. Udbuddet er opdelt i 3 delaftale, henholdsvis variabel, fast/variabel og fast kørsel.

Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. Udbudsloven (lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der opfylder de, i afsnit 5. Udelukkelse og egnethed, anførte mindstekrav kan afgive tilbud.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
60120000
60140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK041
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 — variabel kørsel

V 1

Handicappede børn der bor på Nordstjernen

V 2

Hjemmeboende handicappede børn

V 3 *

Øvrige børn med særlige behov

V 4

Syge folkeskoleelever

V 5

Syge ungdomsuddannelseselever

V 6 *

Læge- og speciallægekørsel

V 7 *

Hjælpemiddelafprøvning

V 8

Patientuddannelsesforløb

V 9

Specialiseret genoptræning — vest

V 10

Genoptræning på sundhedscenter

V 11

Borgere visiteret af Jobcentret

Delaftale 2 — Fast /variabel kørsel

FV 1

Hjemmeboende demente til støtte- og aktivitetstilbud

FV 2

Hjemmeboende pensionister og efterlønsmodtager til dagcenter og aktivitet

Delaftale 3 — Fast kørsel

F1

Skoleelever til specialklasser og specialskoler

F2

Øvrige skoleelever med særlige behov

F3

Ungdomsuddannelse for unge med særlige behov

F4

Dagtilbud for voksne handicappede

F5

Option på kørsel til specialskoler i andre kommuner.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/07/2017
Slut: 30/06/2020
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Indtil 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kørslen F5 kørsel til specialskoler i andre kommuner, er medtaget som en option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Der skal sammen med tilbuddet uploades dokumentation for at tilbudsgiver enten har en gældende »Tilladelse til Taxikørsel«/»Tilladelse til sygetransport« givet i henhold til lov om taxikørsel, eller har Trafikstyrelsens gældende »Tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring« (dvs. tilladelse til udførelse af erhvervsmæssig personbefordring i køretøj indrettet til mindst 10 personer (føreren indregnet) — også kaldet en bustilladelse). Dokumentationen skal være i form af en kopi af tilladelsen eller et bekræftet dokument fra den tilladelsesudstedende myndighed.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 31/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 31/03/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.

Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/03/2017

Send til en kollega

0.047