23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 061-113772
Offentliggjort
28.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
28.04.2017 Kl. 12:00

Addresse
http://permalink.mercell.com/66140715.aspx

Udbyder

Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn, Langeland og Nyborg Kommuner

Vindere

Delaftale 3: Levering af fabriksnye benzinbiler til Nyborg Kommune

(28.06.2017)
A/S Mogens Frederiksen Automobiler
Christmas Møllers Vej 4-6
5200 Odense V

Delaftale 2: Levering af fabriksnye benzinbiler til Langeland Kommune

(28.06.2017)
A/S Mogens Frederiksen Automobiler
Christmas Møllers Vej 4-6
5200 Odense V

Opdateringer

Annullering
(04.05.2017)

Annullering
(28.06.2017)

EU-Udbud 2017: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn, Langeland og Nyborg Kommuner


Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn, Langeland og Nyborg Kommuner

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn, Langeland og Nyborg Kommuner
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66140715.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/

I.1) Navn og adresser
Faaborg-Midtfyn Kommune
Ringe
Danmark
E-mail: fmk@fmk.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.fmk.dk

I.1) Navn og adresser
Nyborg Kommune
Nyborg
Danmark
E-mail: kommune@nyborg.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.nyborg.dk

I.1) Navn og adresser
Langeland Kommune
Rudkøbing
Danmark
E-mail: post@langelandkommune.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.langelandkommune.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/66140715.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66140715.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/66140715.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

EU-Udbud 2017: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn, Langeland og Nyborg Kommuner.

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34110000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omfatter i alt 3 delaftaler. Hver af disse forudsættes indgået med 1 leverandør:

Delaftale 1 omfatter levering af fabriksnye benzinbiler i A- og B-segmenterne til Faaborg Midtfyn Kommune.

Delaftale 2 omfatter levering af fabriksnye benzinbiler i minimum B-segmentet til Langeland Kommune.

Delaftale 3 omfatter levering af fabriksnye benzinbiler i minimum B-segmentet til Nyborg Kommune.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 12 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000
45255400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftalen vedrører levering af personbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune fra A- og B-segmenterne (hvide plader), samt vans i B-segmentet (gule plader). Delaftalen vedrører desuden optioner på serviceaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/06/2017
Slut: 14/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges á 2 omgange i op til 12 måneder pr. gang.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter optioner på serviceaftaler, samt på baksensor og bakkamera.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2: Levering af fabriksnye benzinbiler til Langeland Kommune

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000
45255400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftalen vedrører levering af personbiler til Langeland Kommune i minimum B-segmentet (hvide plader), samt levering af vans i minimum B-segmentet (gule plader).

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/06/2017
Slut: 14/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges á 2 omgange i op til 12 måneder pr. gang.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3: Levering af fabriksnye benzinbiler til Nyborg Kommune

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000
45255400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Delaftalen vedrører levering af personbiler til Nyborg Kommune i minimum B-segmentet (hvide plader), samt levering af vans i minimum B-segmentet (gule plader). Delaftalen vedrører desuden option på serviceaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 15/06/2017
Slut: 14/06/2019
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Kontrakten kan forlænges á 2 omgange i op til 12 måneder pr. gang.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Delaftalen omfatter optioner på serviceaftaler, samt flere typer af ekstra udstyr.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.

— Seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

— Gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 000 000 DKK.

— Seneste 2 års regnskaber skal være fri for revisionsmæssige forbehold.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

— Minimum 2 sammenlignelige referencer, med hvem tilbudsgiver har en igangværende kontrakt eller en kontrakt, der er afsluttet inden for de sidste 3 år.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Med sammenlignelige referencer menes referencer til hvem tilbudsgiver har solgt samme produkter (eller tilsvarende), som produkterne på den udbudte aftale og hvor volumen på aftalen på årsbasis er ca. den samme (eller højere) som på den udbudte delaftale.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 28/04/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 27/07/2017
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 28/04/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.

Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/03/2017

Send til en kollega

0.062