Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
EU-udbud af lægevagtkørsel i Region Sjælland
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Pauline Dich-Johansen
Telefon: +45 93566052
E-mail: padi@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af lægevagtkørsel i Region Sjælland.
Udbuddet vedrører Region Sjællands indkøb af lægevagtkørsel. Udbuddet omfatter afhentning af vagtlægerne på de enkelte vagter og kørsel til de af lægevagten koordinerede hjemmebesøg hos patienter, samt klargøring af bilerne med det nødvendige udstyr forud for kørslen. For uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser og det forventede omfang se Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 2a.
Udbuddet vedrører Region Sjællands indkøb af lægevagtkørsel. Udbuddet omfatter afhentning af vagtlægerne på de enkelte vagter og kørsel til de af lægevagten koordinerede hjemmebesøg hos patienter, samt klargøring af bilerne med det nødvendige udstyr forud for kørslen. For uddybende beskrivelse af de udbudte ydelser og det forventede omfang se Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 2a.
Kontraktperioden kan forlænges 1 gang med op til 12 måneder.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af lægevagtkørsel i Region Sjælland
35399909
Bådehavnsgade 22
Købehavn Sv
2450
Danmark
Telefon: +45 50543078
E-mail: info@atrafik.dk
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på hyperlink »http://www.retsinformation.dk/« \t »_blank« www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på hyperlink »http://www.erhvervsstyrelsen.dk/« \t »_blank« www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk