Fakta om udbudet
Udbyder
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune
Annullering af Delaftale 1: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Fællesindkøb Fyn på vegne af Faaborg-Midtfyn Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188645
Graabjergvej 3a
Ryslinge
5856
Danmark
Kontaktperson: Sune Bjørn Nancke
E-mail: snanc@fmk.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68549038.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.indkobfyn.dk/
Del II: Genstand
Annullering af Delaftale 1: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune.
Delaftale 1: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune annulleres. Denne tildeles dermed ikke. Delaftalen vil overgå til udbud med forhandling uden forudgående bekendtgørelse i henhold til udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 1.
De tilbudsgivere der afgav tilbud i forbindelse med det offentlige udbud vil snarest muligt blive inviteret til forhandling.
Delaftale 1: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune annulleres. Denne tildeles dermed ikke. Delaftalen vil overgå til udbud med forhandling uden forudgående bekendtgørelse i henhold til udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 1.
De tilbudsgivere der afgav tilbud i forbindelse med det offentlige udbud vil snarest muligt blive inviteret til forhandling.
Mulighed for forlængelse af aftaleperiode med 2 gange á op til 12 måneder pr. gang.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Levering af fabriksnye benzinbiler til Faaborg-Midtfyn Kommune
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk