Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=jlpejsealj
Udbyder
Region Nordjylland
Opdateringer
Ordregiver har opdaget uklarheder af grundlæggende karakter i udbudsmaterialet og har på baggrund af dette valgt at annullere udbuddet.
Ordregiver vil rette op på uklarhederne i udbudsmaterialet og genudbyde hurtigst muligt.
EU-udbud vedrørende digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram
Region Nordjylland
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rn.dk
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rm.dk
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Mads Buus-Andersen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk
Del II: Genstand
EU-udbud vedrørende digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram.
Udbud vedrører anskaffelse af digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram til Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden (herefter benævnt Ordregiver).
Udbud vedrører anskaffelse af digital post, fjernprintydelser og indlevering af fjernprintede breve til postbefordring i forbindelse med det danske tarmkræftscreeningsprogram til Region Nordjylland, Region Midtjylland, Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Hovedstaden (herefter benævnt Ordregiver).
Rammeaftalen kan forlænges med 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del ll og III oplyse følgende:
— Tilbudsgivers identitet samt generelle oplysninger om tilbudsgiver, jf. ESPD del ll, punkt A: Oplysninger om den økonomiske aktør
— Tilbudsgivers repræsentanter, jf. ESPD del ll, punkt B: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter
— Hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, jf. ESPD del lll, punkt A: Grunde vedrørende straffedomme
— Hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, jf. ESPD del III B: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger
— Hvorvidt tilbudsgiver er omfattet af en af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 136 jf. ESPD del lll, punkt C: Grunde vedrørende insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelse af erhvervet:
o Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren
o Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure
o Tilbudsgiver har
a) afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,
b) tilbageholdt sådanne oplysninger,
c) været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og
d) uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysninger om ansøgers samlede årsomsætning for det seneste afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver for det senest afsluttede regnskabsår har haft en omsætning på minimum 20 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal i ESPD'ets del lV, punkt C oplyse følgende vedrørende tilbudsgivers tekniske og/eller faglig formåen:
— Oplysning om den betydeligste sammenlignelige reference, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse/angivelse af følgende:
o den pågældende leverance, herunder opgaven indhold og størrelsen i omsætning pr. år
o tidspunktet for leverancens opstart og afslutning
o kontaktperson for den pågældende kunde med telefonnummer og/eller mailadresse.
o En sammenlignelig reference er leverance af en fjernprints- og digital postordning på minimum 2 000 000 DKK årligt.
Mindstekrav: Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver som minimum har 1 sammenlignelig reference for de sidste 3 år. Referencen skal være opstartet inden for de sidste 3 år.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet.
Spørgsmål til udbudsmaterialet skal stilles via iBinder portalen, fanebladet »Beskeder«, menupunktet »Spørgsmål og svar«:
Alle spørgsmål, der stilles senest den 26.5.2017, vil blive besvaret.
Spørgsmål, der stilles senere end den 26.5.2017, vil alene blive besvaret i det omfang, besvarelse kan afgives senest 6 dage før tilbudsfristen (den 1.6.2017). Spørgsmål, der stilles senere end 6 dage før tilbudsfristen (den 1.6.2017), kan ikke forventes besvaret. I særlige tilfælde kan Ordregiver vælge at besvare senere indkomne spørgsmål.
Spørgsmål vil blive besvaret skriftligt. Spørgsmål og svar vil i anonymiseret form blive offentliggjort på iBinder-portalen jf. ovenfor. Tilbudsgiverne er selv forpligtet til at holde sig opdateret med supplerende materiale, herunder spørgsmål/svar og rettelsesblade.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk