Fakta om udbudet
Udbyder
Renosyd I/S
Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S
Renosyd I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
13523584
Norgesvej 13
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Kristian Ax
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.renosyd.dk/
Del II: Genstand
Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S.
Ordregiver har til hensigt at anskaffe 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset.
Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til Ordregiver.
Skanderborg.
Ordregiver har til hensigt at anskaffe 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset.
Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til Ordregiver.
Bilerne skal anvendes til Ordregivers formål, som er at planlægge, etablere og drive de nødvendige aktiviteter til fælles indsamling, behandling samt genanvendelse af affald fra Odder og Skanderborg Kommune.
Renovationsbilerne forventes at skulle anvendes til indsamling af genanvendelige materialer i form af pair og pap samt i begrænset omfang haveaffald.
I forhold til udbudslovens § 49, stk. 2 har Ordregiver valgt ikke at udbyde særskilte delkontrakter. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske- og markedsmæssige hensyn, vurderet, at det ikke er hensigtsmæssigt at foretage en sådan opdeling, da dette ikke skønnes at give yderligere virksomheder og SMV mulighed for at afgive tilbud.
Der skal tilbydes servicekontrakt samt tillægspris for On spot eller Rotorgrib — snowchains.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S
Jyllandsvej 4
Brande
Danmark
NUTS-kode: DK041
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12. maj 2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15. december 2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk