Fakta om udbudet
Hjælpevirksomhed i forbindelse med vejtransport
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
29943176
Søren Nymarks Vej 3
Højbjerg
8270
Danmark
E-mail: busudbud@midttrafik.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.midttrafik.dk/
Del II: Genstand
Udbud af billetkontrol og kvalitetskontrol.
Den udbudte kontrakt omfatter 2 delaftaler, og der indgås en samlet kontrakt med 1 leverandør.
Delaftale 1 omfatter billetkontrol i Aarhus Letbane og bybusserne i Aarhus med udførelse af 10 000 kontroller i Aarhus Letbane og 53 000 kontroller i bybusserne årligt.
Delaftale 2 omfatter billetkontrol i busser uden for Aarhus med udførelse af 6 000 kontroller årligt, samt kvalitetskontroller i busser i hele Midttrafiks område med udførelse af 6 000 kontroller årligt.
Kontrakten er en tidsubegrænset kontrakt, hvor begge parter har mulighed for at opsige kontrakten med minimum 6 måneders varsel for Midttrafiks vedkommende og 15 måneders varsel for leverandørens vedkommende. Kontrakten kan dog tidligst opsiges til udløb den 28.2.2022. Kontrakten løber således indtil en af parterne opsiger den.
Der er krav om virksomhedsoverdragelse af de medarbejdere (pt. 18) der i dag udfører billetkontrol i bybusserne i Aarhus. Se desuden udbudsmaterialet bilag E.
Delaftale 1
Aarhus Kommune.
Delaftale 1 omfatter billetkontrol i Aarhus Letbane og bybusserne i Aarhus med udførelse af 10 000 kontroller i Aarhus Letbane og 53 000 kontroller i bybusserne årligt.
Option på ændring af omfanget af hver kontroltype med op til 100 % i løbet af kontraktperioden, dog maksimalt 25 % pr. driftsår.
Option på tilkøb af 5 000 billetkontroller om året til ekstra kontrolindsats til udførelse i tillæg til billetkontrollen i Aarhus Letbane og bybusserne i Aarhus.
Option på tilkøb af kontrolopgaver i relation til SmukFest.
Delaftale 2
Region Midtjylland.
Delaftale 2 omfatter billetkontrol i busser uden for Aarhus med udførelse af 6 000 kontroller årligt, samt kvalitetskontroller i busser i hele Midttrafiks område med udførelse af 6 000 kontroller årligt.
Option på ændring af omfanget af hver kontroltype med op til 100 % i løbet af kontraktperioden, dog maksimalt 25 % pr. driftsår
Option på tilkøb af ekstra billetkontroller i Horsens Kommune
Option på tilkøb af ekstra billetkontroller i Silkeborg Kommune
Option på tilkøb af billetkontrol på ruter i B-kontrakter
Option på tilkøb af kvalitetskontrol på ruter/busser i B-kontrakter.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Billetkontrol i Aarhus Letbane og bybusserne i Aarhus
Del V: Kontrakttildeling
Billetkontrol i busser uden for Aarhus og kvalitetskontroller i busser i hele Midttrafiks område
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres, da to ud af 3 indkomne ansøgninger var ukonditionsmæssige.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg.
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/