Fakta om udbudet
Udbyder
Morsø Kommune, Teknik og Miljø
Udbud af specialkørsel med børn
Morsø Kommune, Teknik og Miljø
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
41333014
Jernbanevej 7
Nykøbing M
7900
Danmark
Kontaktperson: Chris Christoffersen
Telefon: +45 99707063
E-mail: chris.christoffersen@morsoe.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/70223514.aspx
Del II: Genstand
Udbud af specialkørsel med børn.
Udbuddet vedrører befordring af børn med særlige behov og børn, der har stor afstand mellem bopæl og skole/institution i Morsø Kommune.
Tilbuddet skal afgives i forhold til det antal børn, der forventes at få bevilling til fastkørsel i aftaleperioden. Der er udelukkende tale om et estimat. Der tages forbehold for ændringer i antal børn i løbet af skoleåret, både til- og nedgang på grund af børn, der flytter eller af anden grund får et ændret behov for særlig befordring. Afregningen vil således ske i forhold til det faktiske antal børn, der benytter ordningen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af specialkørsel med børn
Del VI: Supplerende oplysninger
Underretning om annullation af udbud af Specialkørsel til Morsø Kommune
Vi må desværre meddele, at vi ser os nødsaget til at annullere udbuddet af Specialkørsel.
Begrundelsen herfor er, at vi har opdaget væsentlige fejl i tilbudslisten. Fejlen er, at det angivne antal af kørsler er estimeret på baggrund af gamle data. Tilbudslisten giver således ikke et retvisende billede af opgavens omfang.
Morsø Kommune kan oplyse, at vi agter at genudbyde Specialkørsel snarest.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk