23948sdkhjf

Fakta om udbudet

Offentliggjort
04.03.2015

Flytteydelse for beboere i boligselskaber administreret af KAB


TitelFlytteydelse for beboere i boligselskaber administreret af KAB
OpgavebeskrivelseI forbindelse med helhedsplaner og verserende bygge/renoveringsprojekter i forskellige boligafdelinger i I forbindelse med helhedsplaner og verserende bygge/renoveringsprojekter i forskellige boligafdelinger i Storkøbenhavn, er KAB involveret i flere genhusningsprojekter. Ved større renoveringer kræves det ofte af de berørte beboere, at de forlader deres bolig permanent eller i en periode.

KAB er på nuværende tidspunkt involveret i 9 genhusningsprojekter fordelt på byområderne; Tingbjerg, Friheden, Sjælør Boulevard, Herlev, Ballerup og Frederiksberg. I forbindelse med disse 9 genhusningsprojekter vurderes det, at der skal foretages mellem ca. 100 – 120 flytninger. Flytningerne vil være fordelt over perioden juni 2015 – januar 2019.

Flytningerne vil typisk være indenfor den pågældende kommunens grænser og ofte vil det være i samme boligafdeling.

Det må påregnes, at der kan komme flere flytteopgaver end dem, der her er angivet.
Annonceret4. marts 2015 14:25:00 CET
Deadline23. marts 2015 12:00:00 CET
UdbudstypeMindre danske udbud
OpgavetypeTjenesteydelser
UdbudsformBegrænset udbud
CPV kode60100000
NUTS kodeDK01
MyndighedstypeAndet

Dokumenter & materiale

Dokumenter> application/pdf
> application/pdf

Tildelings- og udvælgelseskriterier

TildelingskriterierØkonomisk mest fordelagtige bud
Uddybning af tildelingskriterierUnderkriterier fremgår af udbudsbetingelserne, der sendes til de ansøgere, der prækvalificeres.
UdvælgelseskriterierI forbindelse med ansøgning om prækvalificering skal vedlægges:

1)
Udfyldt og underskrevet vedlagte tro og love erklæring (bilag 1).

2)
Dokumentation for gyldig erhvervsansvarsforsikring, samt oplysninger om dækningssum
MINIMUMSKRAV: Dækningssummen skal være minimum DKK 10.000.000 pr. hændelse.
3)
Dokumentation for gyldig flytteansvarsforsikring, samt oplyse dækningssum
MINIMUMSKRAV: Dækningssummen skal være minimum DKK. 50.000 pr. enhed/genstand og DKK 2.000.000 pr. flytteopgave.
4)
De seneste tre års afsluttede og revisorpåtegnede årsregnskaber. Ansøgere, der ikke kan fremvise et afsluttet regnskab, kan dokumentere deres økonomiske og finansielle kapacitet ved et kvartals eller halvårsregnskab, nøgletal for omsætning og egenkapital suppleret med en revisorerklæring.
MINDSTEKRAV: Alle tre årsregnskaber eller anden dokumentation skal fremvise en positiv egenkapital og regnskabet må ikke have en negativ revisorpåtegning.

Hvis den ansøgende virksomhed af en gyldig grund ikke er i stand til at fremlægge den af KAB krævede dokumentation, kan virksomheden godtgøre sin økonomiske og finansielle formåen ved ethvert andet dokument, som KAB finder egnet.
5)
Beskrivelse af ansøgers kapacitet vedr.:
o Flyttebiler (antal, type, størrelse, relevant udstyr samt om disse lever op til kravene om kørsel i miljøzone (Euronorm 4 i 2012)).
o Beskrivelse af egen organisation herunder kontakt- og andre nøglepersonener, der forventes at være involveret i udførelsen af opgaver omfattet af rammeaftalen.

6)
Erfaringer og referencer:
Beskrivelse af de betydeligste, sammenlignelige opgaver dvs. større genhusningsopgaver, der har omfattet flytninger for beboere med særlige psykiske og fysiske behov. Ved større genhusningsopgaver mener Ordregiver flytteopgaver, hvor flere hustande fra samme boligorganisation flyttes inden for en kort afgrænset periode.

MINDSTEKRAV:
• Beskrivelse af mindst 3 større genhusningsopgaver, det vil sige genhusningsopgaver, der opfylder ovenstående kriterier. Beskrivelserne skal som minimum indeholde følgende oplysninger:
• Navn, adresse og CVR-nr. på referencen samt mail og tlf. nr. på kontraktperson hos referencen
• Antal flytninger
• Kontraktlængde
• Kontraktværdi
• Opgaverne skal være udført indenfor de sidste 3 år.
KAB forbeholder sig ret til uden ansøgers samtykke at kontakte de anførte referencer for verificering af oplysningerne.

7)
Dokumenteret erfaring med planlægning og flytning af beboere med fysisk handicap:

Det kræver en særlig form for/grundig/omhyggelig planlægning og information/kommunikation (med beboeren), når en beboer med fysisk handicap har hjælpemidler, som ikke kan undværes dag og nat under en flytteproces.

Ansøger skal derfor med udgangspunkt i minimum én af de i punkt 6 anførte referencer, beskrive sine erfaringer med planlægning og flytning af beboere med særlige fysiske behov, herunder af ansøgers erfaringer med:

• Planlægning og flytning af livsnødvendigt udstyr
• Flytning af hjælpemidler, der kan sikre beboerens mobilitet
• Håndtering af udpakning, når beboeren ikke fysisk kan bidrage
• Planlægning og flytning af beboere, hvor kommunale hjælpere er tilknyttet.

8)
Dokumenteret erfaring med planlægning og flytning af beboere med psykisk sygdom eller misbrug.

Det kræver en særlig form for/grundig/omhyggelig planlægning og information/kommunikation (med beboeren), når der skal flyttes for en beboer med psykisk sygdom eller misbrug.

Ansøger skal derfor med udgangspunkt i minimum én af de i punkt 6 anførte referencer, beskrive sine erfaringer med planlægning og flytning af beboere med psykisk sygdom eller misbrug, herunder af ansøgers erfaringer med:

• Planlægning og flytning af beboere med samlermani
• Planlægning og flytning af beboere der ikke tåler stress
• Planlægning og flytning af beboere med svære diagnoser, der kræver tydelig og gennemskuelig kommunikation
• Planlægning og flytning af beboere, hvor kommunale hjælpere er tilknyttet
Samtlige oplysninger, som kræves efter udbudsannoncen, skal som minimum afgives for den juridiske enhed (f.eks. virksomhed), der afgiver ansøgningen.

Hvis ansøgeren afgiver oplysninger, der vedrører andre juridiske enheder (f.eks. et moder- eller søsterselskab), og som ansøgeren ønsker skal tages med i vurderingen af prækvalifikationen, så skal ansøger vedlægge dokumentation for, at denne anden juridiske enhed vil stille de nødvendige ressourcer til rådighed for ansøgers opfyldelse af kontrakten (dokumentationen kan f.eks. være en forpligtende erklæring fra denne anden juridiske enhed).

Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal virksomheder, der kan prækvalificeres
KAB vil ved udvælgelsen af ansøgere, der opfordres til at afgive tilbud, vælge de ansøgere, som i forhold til den udbudte opgave, samlet set har de bedste kvalifikationer mht.:

• Beskrivelse af kapacitet (pkt. 5)
• Erfaringer og referencer (pkt. 6)
• Dokumenteret erfaring med planlægning og flytning af beboere med fysisk handicap(pkt. 7)
• Dokumenteret erfaring med planlægning og flytning af beboere med psykisk sygdom eller misbrug (pkt. 8).

Kontaktperson

NavnMichael Børglum
Telefon+45 33631207
E-mailindkoeb@kab-bolig.dk

Ordregiver

NavnKAB
AdresseVester Voldgade 17
1552 København V
DK
Telefon+45 33631207
E-mailindkoeb@kab-bolig.dk
WWWwww.kab-bolig.dk

Modtager af tilbud

NavnKAB
Adresse for modtagelse af tilbudVester Voldgade 17

Send til en kollega

0.031