23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 063-111647
Offentliggjort
31.03.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Danmark-Højbjerg: Offentlig vejtransport 2015/S 063-111647


Danmark-Højbjerg: Offentlig vejtransport

2015/S 063-111647

Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1)Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Midttrafik
Søren Nymarks Vej 3
Kontrakter
Jan Ingebrigtsen
8270 Højbjerg
DANMARK
+45 87408282

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.midttrafik.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://www.midttrafik.dk/udbud.aspx

Elektronisk adgang til oplysninger: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1401_20140917.nsf

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1401_20140917.nsf

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter til et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2)Hovedaktivitet

Andet: Offentlig transport

I.3)Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: ja

Skive Kommune
DANMARK

Del II: Kontraktens genstand

II.1)Beskrivelse
II.1.1)Ordregiverens betegnelse for kontrakten:

Midttrafik 4. udbud af specialkørsel — Skive Kommune.

II.1.2)Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 2: Landtransport [2], herunder sikkerhedstransport og kurérvirksomhed, undtagen postbesørgelse

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Skive Kommune.

NUTS-kode DK04

II.1.3)Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt

II.1.4)Oplysninger om rammeaftale
II.1.5)Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Kørsel til skoler med specialklasser, institutioner eller lignende for Skive Kommune, hvor der foreligger et fast kørselsmønster. Kørslen udbydes som fast kørsel med mindre vogne, samt vogne med plads til kørestole.

Samlet udbydes 28 pakker med 10 062 køretimer.

II.1.6)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000, 60130000

II.1.7)Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja

II.1.8)Oplysninger om delaftaler

Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja

Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler

II.1.9)Oplysninger om alternative tilbud

Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej

II.2)Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1)Samlet mængde eller omfang:

28 vogne/pakker med 10 062 køretimer.

II.2.2)Oplysninger om optioner

Optioner: nej

II.2.3)Oplysninger om forlængelse

Denne kontrakt kan forlænges: ja

Hvis der er tale om kontrakter, der kan forlænges: forventet tidsramme for efterfølgende udbud:

måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)

II.3)Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1

Betegnelse: Pakke 1

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000, 60130000

3)Mængde eller omfang:

450 timer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 2

Betegnelse: Pakke 2

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

567 timer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 3

Betegnelse: Pakke 3

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

600 timer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 4

Betegnelse: Pakke 4

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

450 timer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 5

Betegnelse: Pakke 5

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

333 køretimer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 6

Betegnelse: Pakke 6

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

467 timer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 7

Betegnelse: Pakke 7

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

367 timer pr. år.

4)Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse

Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Delaftale nr.: 8

Betegnelse: Pakke 8

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole og Oasen.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

367 timer pr. år.

Delaftale nr.: 9

Betegnelse: Pakke 9

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

300 timer pr. år.

Delaftale nr.: 10

Betegnelse: Pakke 10

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

300 timer pr. år.

Delaftale nr.: 11

Betegnelse: Pakke 11

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

367 timer pr. år.

Delaftale nr.: 12

Betegnelse: Pakke 12

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

367 timer pr. år.

Delaftale nr.: 13

Betegnelse: Pakke 13

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

300 timer pr. år.

Delaftale nr.: 14

Betegnelse: Pakke 14

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

320 timer pr. år.

Delaftale nr.: 15

Betegnelse: Pakke 15

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Resen Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

287 timer pr. år.

Delaftale nr.: 16

Betegnelse: Pakke 16

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Resen Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

267 timer pr. år.

Delaftale nr.: 17

Betegnelse: Pakke 17

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Resen Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

393 timer pr. år.

Delaftale nr.: 18

Betegnelse: Pakke 18

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Resen Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

300 timer pr. år.

Delaftale nr.: 19

Betegnelse: Pakke 19

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Resen Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

263 timer pr. år.

Delaftale nr.: 20

Betegnelse: Pakke 20

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Brårup Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

267 timer pr. år.

Delaftale nr.: 21

Betegnelse: Pakke 21

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Brårup Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

266 timer pr. år.

Delaftale nr.: 22

Betegnelse: Pakke 22

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Brårup Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

337 timer pr. år.

Delaftale nr.: 23

Betegnelse: Pakke 23

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Oasen og Brårup Skole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

400 timer pr. år.

Delaftale nr.: 24

Betegnelse: Pakke 24

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Oasen og Ådalskolen.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

437 timer pr. år.

Delaftale nr.: 25

Betegnelse: Pakke 25

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Oasen og Ådalskolen.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

403 timer pr. år.

Delaftale nr.: 26

Betegnelse: Pakke 26

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Oasen og Ådalskolen.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

267 timer pr. år.

Delaftale nr.: 27

Betegnelse: Pakke 27

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Oasen og Ådalskolen.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

300 timer pr. år.

Delaftale nr.: 28

Betegnelse: Pakke 28

1)Kort beskrivelse:

Kørsel til og fra Ådalskole, Oasen og Krabbeshus Heldagsskole.

2)CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

60112000

3)Mængde eller omfang:

320 timer pr. år.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1)Kontraktbetingelser
III.1.1)Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2)De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:

Der henvises til udbudsmaterialet der kan tilgås via Udbudshjemmesiden, https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1401_20140917.nsf

III.1.3)Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4)Andre særlige vilkår:

Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej

III.2)Betingelser for deltagelse
III.2.1)De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tro og love-erklæring om i hvilket omfang tilbudsgivere har ubetalt, for-falden gæld til det offentlige jf. Lovbekendtgørelse om begrænsning af skyldneres mulighed for at deltage i offentlige udbudsforretninger og om ændring af visse andre love nr. 336 af 13.5.1997.

III.2.2)Økonomisk og finansiel kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der henvises til udbudsmaterialet der kan tilgås via Udbudshjemmesiden, https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1401_20140917.nsf

III.2.3)Teknisk kapacitet

Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Der henvises til udbudsmaterialet der kan tilgås via Udbudshjemmesiden, https://www.ethics.dk/asp4/tender/mt_1401_20140917.nsf

III.2.4)Oplysning om reserverede kontrakter
III.3)Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1)Oplysninger om en bestemt profession

Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: ja

Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse: Udførelse af kørsel er i henhold til lovgivning forbeholdt personer med tilladelse til erhvervsmæssig personbefordring efter busloven eller taxiloven.

III.3.2)Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1)Type procedure
IV.1.1)Type procedure

Offentlig

IV.2)Tildelingskriterier
IV.2.1)Tildelingskriterier

Laveste pris

IV.2.2)Oplysninger om elektronisk auktion

Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3)Administrative oplysninger
IV.3.1)Sagsnummer hos ordregiveren:

1-23-4-8-14

IV.3.2)Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

nej

IV.3.3)IV.3.4)Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenterFrist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

7.5.2015 - 12:00

IV.3.5)Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse

dansk.

IV.3.6)Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud

til: 1.8.2015

IV.3.7)Åbning af bud

Dato: 7.5.2015 - 12:01

Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1)Oplysninger om gentagelse

Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja

Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: Forår 2017.

VI.2)Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.3)Yderligere oplysninger:
VI.4)Klageprocedurer
VI.4.1)Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
DANMARK
+45 35291000
http://www.kllfu.dk

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
DANMARK
+45 41715000
http://www.kfst.dk

VI.4.2)Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Håndhævelseslovens § 7 fastsætter følgende klagefrister for EUudbud, som ordregiver henholder sig til:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. 1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

— 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort

— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen

— 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.

3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens§ 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens klage over ovenstående beslutninger skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud, inden 2 år efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

For øvrige klager fastsætter Håndhævelsesloven ikke nogen klagefrist.

VI.4.3)Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5)Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

26.3.2015

Send til en kollega

0.078