Fakta om udbudet
Specialiseret personbefordring ad vej
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Viborg Kommune
DK
Prinsens Alle 5
Att: Stephanie Lysgaard
8800 Viborg
DANMARK
Telefon: +45 87878978
Mailadresse: udbud@viborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.viborg.dk/udbud
Del II: Kontraktens genstand
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Viborg Kommune.
NUTS-kode DK04
Viborg Kommune udbyder en række borgerrettede kommunale kørsler inden for Børn og Unge og Job og Velfærd. Den udbudte kørsel omhandler følgende kørselstyper:
Lukket skolekørsel
— kørsel til og fra undervisning på kommunens folkeskoler
— svømmekørsel
— fagklassekørsel
— kørsel til og fra konfirmandundervisning
— arrangementskørsel (option).
Anden kørsel
— variabel skolekørsel
— specialskolekørsel
— specialkørsel til dag- og klubtilbud
— kørsel af borgere til dagcentre og genoptræning.
Der henvises til udbudsmaterialet, som kan findes på www.viborg.dk/udbud
60130000, 60140000, 60120000
Del IV: Procedure
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 6-006717 af 9.1.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: EU-udbud på levering af borgerrettet kørsel til Viborg Kommune Delaftale nr.: 1 - Betegnelse: Delaftale 1 - Distrikt 1Konsortiet Terndrup Taxa & Turistbusser
Industrivej 4
9575 Terndrup
DANMARK
Konsortiet Terndrup Taxa & Turistbusser
Industrivej 4
9575 Terndrup
DANMARK
Konsortiet Terndrup Taxa & Turistbusser
Industrivej 4
9575 Terndrup
DANMARK
Konsortiet Terndrup Taxa & Turistbusser
Industrivej 4
9575 Terndrup
DANMARK
A/S Jens Jensen & Sønner (De Blaa Busser)
Bilstrupvej 19
7800 Skive
DANMARK
Del VI: Supplerende oplysninger
Viborg Rådhus, Prinsens Alle 5, 8800 Viborg, Multisalen.
Der henvises til udbudsmaterialet, som kan findes på www.viborg.dk/udbud
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået. Lige som ovenfor er det en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt under-rette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk