23948sdkhjf

Ny APP giver kunderne i den tunge transportsektor teknisk support med i lommen

| Medlemsnyhed | Indrykket af BESKO AKADEMI

Det er blevet endnu lettere at kontakte Teknisk Support i BESKO

Telefonerne gløder hver dag hos BESKOs Tekniske afdeling, når værkstederne ringer for at få support.
Travlhed betyder, at kunderne af og til må hænge i en kø på telefonen og vente på at komme til.

Det er slut nu. For BESKOs nye App giver kunderne lettere adgang til teknisk afdeling, og værkstederne kan ganske enkelt slippe for en lang telefonkø, når de skal have hurtig support.

3 klik på smartphonen sætter supportsagen i gang!
App’en er enkel og brugervenlig. Få oplysninger kickstarter en supportsag, og kunderne vil opleve at spare tid, når de undgår at bruge den på at hænge i røret.

App’en sørger samtidig for at sagen behandles af samme tekniker fra start til slut. Derudover opsamler App’en alle brugeres supportsager, så historikken altid er lige ved hånden. 

App’en er gratis. Se hvordan du henter den her.

Du er også velkommen til at kontakte BESKO AKADEMI på tlf.  76 34 82 80, hvis du har brug for hjælp.

Medlemsnyhed

Indrykket af
BESKO AKADEMI

Trianglen 8B
6000 Kolding
Danmark
BESKO AKADEMI

Send til en kollega

0.109