23948sdkhjf

Potentiale i karrosseriopretning

| Medlemsnyhed | Indrykket af Würth Danmark A/S

Har du fulgt med i debatten om reparationsgrænsen? Hvis reparationsgrænsen hæves - eller ligefrem afskaffes - vil reparation/genbygning og genbrug af skadede biler blive en oplagt indtjeningsmulighed for dit værksted.

Hvad er reparationsgrænsen i dag, og hvad betyder det?
I dag er lovgivningen således, at en bil skrottes, hvis udgiften til reparation er mere end 75 procent af bilens markedsværdi. Ofte vil de skrottede biler kunne repareres, men det sætter lovgivningen en stopper for. Set fra et miljøperspektiv - og i lyset af den store efterspørgsel på biler og reservedele - virker det oplagt at øge reparationsgrænsen, så autoværkstederne kan hente flere reparationsopgaver hjem.

Hvad betyder det for dit autoværksted, hvis reparationsgrænsen hæves?
Er dit autoværksted klar til at gribe bolden og gøre reparation af skadede biler til en del af forretningen? Hvis reparationsgrænsen hæves eller afskaffes, vil karrosseriopretning med videre være en oplagt indtjeningsmulighed. Du vil kunne tilbyde dine kunder en reparation frem for at give dem en melding om, at bilen er totalskadet eller bør skrottes.

Har dit værksted udstyret til at varetage karrosseriopretning?
Med karrosseriopretning som et muligt indtjeningsområde, kan du og dit værksted overvejes at investere i opretterudstyr, som gør arbejdet med karrosseriopretning grundigt og effektivt. Med den multifunktionelle ”drive-on” opretterplatform fra Celette, får du en platform udstyret med en 10 ton dozer, der gør såvel små som mellemstore reparationer muligt.

Få mere at vide om Celette, X-Trac

Medlemsnyhed

Indrykket af
Würth Danmark A/S

Montagevej 6
6000 Kolding
Danmark
Würth Danmark A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.079