Modstrøm gør Rikke bevidst om energiforbruget

| Medlemsnyhed | Indrykket af Modstrøm Danmark A/S

Skiftet til Modstrøm inspirerede Rikke til at blive mere bevidst om sit energiforbrug. I dag får hun en billigere elregning hver måned.

Rikke fra Ballerup havde længe overvejet at skifte til et miljøvenligt elselskab, så da Modstrøm ringede, valgte hun at skifte leverandør med det samme.

Modstrøm ringende en lørdag, da jeg gik rundt på et julemarked, og så klarede vi det hele over telefonen. Når jeg tænker på, hvor nemt det var at skifte elselskab, forstår jeg ikke, hvorfor der er så mange, der bliver hos deres dyre leverandør,” siger Rikke.

Bæredygtigt energiforbrug kan betale sig
Som kunde hos Modstrøm modtager Rikke en månedlig opgørelse over sit energiforbrug. Og det betyder meget for hende, at hun kan følge med i sit forbrug:

Noget af det bedste ved Modstrøm er, at jeg betaler hver måned. Jeg får ikke lige pludselig en eller anden kæmperegning, og bliver chokeret over, hvor meget strøm jeg har brugt. Og hvor mange tusind kroner ekstra jeg skal betale, fordi jeg har betalt for lidt a conto.

For Modstrøm er den månedlige opgørelse over energiforbruget en del af en bevidst strategi, der skal gøre kunderne mere opmærksomme på deres energiforbrug. Samtidig giver opgørelsen også et bud på, hvor der måske kan spares på strømmen. Det fortæller Modstrøms direktør, Anders Millgaard:

Modstrøm arbejder hver dag for at spare på vores kunders energi, fordi den billigste og eneste sande grønne kilowatt-time er den, der ikke bliver brugt. Vores vision er, at et bæredygtigt energiforbrug skal kunne betale sig, og vi vil derfor gerne inspirere vores kunder til energibesparelser. Det gør nemlig både en positiv forskel for kunden, klimaet og kloden.

Rikke tog med på Modstrøms Sparerejse
Hos Rikke i Ballerup har den månedlige opgørelse og Modstrøms gode råd og anbefalinger gjort hende mere bevidst om sit energiforbrug. Ved at forholde sig aktivt til sit energiforbrug har Rikke i dag fået en billigere elregning. Og det er noget, hun kan mærke hver måned:

Jeg tænker nok mest over, at jeg er kunde hos Modstrøm, når jeg kan se på min betalingsservice hver måned, at det beløb, jeg betaler, er væsentligt lavere end det beløb, jeg betalte før,” slutter Rikke.

Læs mere om, hvordan du kommer i gang med at spare på energien og elregningen her

Rikke Ærtebjerg fra Ballerup har været kunde hos Modstrøm siden 2013 og abonnerer på Fordelspakken. Læs mere om Fordelspakken her 

Medlemsnyhed

Indrykket af
Modstrøm Danmark A/S

Islands Brygge 43, 1. sal
2300 København S
Danmark
Modstrøm Danmark A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.095