Livet er dejligt at leve, bare man har en tilstrækkelig svag karakter til at nyde det.
Annonce Annonce AnnonceStress Af2109
Livet er dejligt at leve, bare man har en tilstrækkelig svag karakter til at nyde det.
Annonce