23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

God tid for østjyske trafikanter

Bilister i 32.000 østjyske husstande får i disse dage et brev fra Færdselssikkerhedsudvalget med en opfordring til at give sig mere tid i trafikken.
Annonce

Bilister i 32.000 østjyske husstande får i disse dage et brev fra Færdselssikkerhedsudvalget med en opfordring til at give sig mere tid i trafikken.

Travlhed, stress og jag kan resultere i, at man begår fejl, og i trafikken kan det være katastrofalt at fejle. Det er formand for Østjyllands Færdselssikkerhedsudvalg, Vejcenterchef Michael Ebbesen, der beder bilisterne i de østjyske kommuner om at give sig tid, når de skal ud i trafikken.

Annonce

- Tiden er kostbar, og det gælder om at passe på den. Bruge tiden rigtig og ikke misbruge den. Tiden i trafikken må der ikke sjuskes med, for sjusk fører alt for ofte til fejl. Fejler du i trafikken, kan konsekvenserne blive alvorlige. Du eller andre kan miste det dyrebareste af alt - nemlig livet, siger Michael Ebbesen

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Supply Chain Management Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|