23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

FDL ikke udelt tilfreds

Som omtalt i går er de fleste transportorganisationer tilfredse med justitsministerens udspil til lempelser af køre-hviletidssanktionerne. Men FDL er ikke er ikke tilfreds.
Annonce

Som omtalt i går er de fleste transportorganisationer tilfredse med justitsministerens udspil til lempelser af køre-hviletidssanktionerne. Men FDL er ikke er ikke tilfreds.

- Udspillet ligger i både principper og konsekvenser langt fra det, vi har bedt om. Det siger FDL´s næstformand Christian Jensen

Annonce

- Det er da rigtigt, der er nogle lempelser, og udspillet skal have en fair behandling, men vi har stadig kumulationen hængende over hovedet, og hvis ikke det ændres, vil vi i højere grad blive straffet for noget, vi ikke har gjort i stedet for noget, vi har gjort. Man har vendt det hokus-pokus 180 grader på hovedet. Der er godt nok lidt mere elastik i det, men holder man for kort en pause, og i øvrigt ikke kører mere end 4,5 timer på hver side af pausen, bliver man straffet for at kørt for at have kørt ni timer uafbrudt. Og det er hele humlen i det med kumulation, siger Christian Jensen.

Annonce

-----

Annonce
Annonce
Annonce
Supply Chain Management Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|