23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

DB taber sag om skinneleje

Retten afviste dog krav fra selskabet rail4chem omkring elpriser
Annonce

Retten afviste dog krav fra selskabet rail4chem omkring elpriser

De tyske statsbaner Deutsche Bahn led nederlag i en sag om urimeligt høje skinnetakster ved overlandsretten i Frankfurt/Main. Retten fandt, at Deutsche Bahn havde opkrævet for meget i skinneafgift fra andre jernbaneoperatører og pålagde DB at refundere i alt 400.000 euro til de pågældende selskaber. DB fik dog medhold i en klage, der var indbragt for retten af godsbaneoperatøren rail4chem, der mente at det var ulovligt, at DB opkrævede lavere elpriser hos egne selskaber, sammenlignet med konkurrerende baneoperatører

Annonce

-----

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Supply Chain Management Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|instance-web04