23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

AdBlue i Ølby

Nu kan der også tankes AdBlue på OK’s Diesel Line anlæg i Ølby ved Skandinavisk Transportcenter.
Annonce

Nu kan der også tankes AdBlue på OK’s Diesel Line anlæg i Ølby ved Skandinavisk Transportcenter.

Fra oktober 2006 skal alle nyindregistrerede lastbiler leve op til Euro 4-normen, der foreskriver, at udledning af skadelige partikler i lastbilers udstødningsgasser skal mindskes markant. Lastbilindustrien har generelt gjort et stort stykke udviklingsarbejde for at opfylde til Euro 4-normen, påpeger OK, hvis nye AdBlue-stander findes ved siden af dieselstander 1. Betalingen for produktet foregår på kontomat - på samme måde som ved Diesel Line anlæg. OK’s Diesel Line kort kan bruges, ligesom også kort fra UTA og DKV kan anvendes.

Annonce

Foreløbig tilbyder OK tankning af AdBlue i transportcentrene i Padborg og Ølby, men der vil løbende komme flere anlæg til. - Indtil videre vil vi først se, hvordan det går her i Ølby. Men det er klart, at som udviklingen er lige nu, vil der hen ad vejen komme flere AdBlue-anlæg til, siger Henrik Guldmann, OK.

Annonce

-----

Annonce
Annonce
Annonce
Supply Chain Management Se tema
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.108|