Euro 1, Euro 2, Euro 3, Euro 4, Euro 5, Euro 6 - og Euro 7 er snart på trapperne.
Selv i en tid, hvor den elektriske omstilling er i fuld gang - ikke mindst hos lastbilfabrikkerne - er EU ikke færdig med at skrue på kravene til nye dieselmotorer.
Det forventes således, at fabrikkerne allerede fra 2027 vil skulle leve op til endnu strammere krav f...
Lastbil-topchef: Nye krav giver ingen mening
Euro 7 tvinger fabrikkerne til at bruge værdifulde ressourcer på minimale forbedringer, der ikke har nogen effekt, lyder kritikken

Christian Levin opfordrer EU til at droppe Euro 7 og lade fabrikkerne fokusere på nye drivliner. Foto: Rasmus Grønvig Haargaard
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Transportmagasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer