23948sdkhjf

- Det hjælper ikke at hæve totalvægten til 44 ton i EU. Klimafordelen indtræffer først ved 50 ton

EU-kommissionens udspil er utilstrækkeligt, mener ITD og DTL
Det er afgørende for den grønne omstilling, at de tunge køretøjer kan få mere på ladet pr. tur. Det siger adm. direktør Erik Østergaard fra DTL/Danske Vognmænd og formand for lobbyorganisationen Nordic Logistics Association.

Hvis ikke vægtgrænsen i EU øges, kommer der ikke til at køre modulvogntog i Europa, mener transportbranchen.

- EU-kommi...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094