Krig, geopolitik, bæredygtighed og en teknologisk udvikling, der kører i højeste gear. Alt det - og meget mere - er en moderne speditørvirksomhed nødt til at forholde sig til.
Det mærker man på Alpis danske hovedkontor i Herning, og det betyder at virksomhedens medarbejdere skal kunne nogle helt andre ting end for blot et årti siden.
Met...
Speditørens rolle er under forandring
- Vi skal i langt højere grad være rådgivere for kunderne, siger direktør i stor speditionsvirksomhed
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/57679940.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=3235&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=2206&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=3&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=450&accessToken=5d81fdf1454489e32beb66ef0f4240d865f8a1ab89b0c38332633e9362cda643)
Tidligere handlede spedition om at levere varer fra A til B; men i dag er der så meget andet, man som speditionsvirksomhed skal hjælpe kunderne med. Det oplever man hos Alpi. (foto: APLI)
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement