23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

ATL-direktør i varebil-jubel: Det betaler sig at blive ved

Annonce

Efter pres fra en række brancheorganisationer består kravet om varebilstilladelser alligevel. Det viser fredagens præsentation af finansloven.

Et flertal i Folketinget har besluttet at bevare kravet, og det glæder branchedirektør i ATL, Lars William Wesch.

- Det er utrolig positivt, at et flertal i Folketinget har valgt at lytte til vores indvendinger, så vi bevarer en regel, der er med til at sikre ordnede vilkår og lige konkurrence for godskørsel med varebiler. Samtidig viser sagen, at det kan betale sig at forfølge en sag helt til slut, siger Lars William Wesch.

Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|instance-web03