DFDS' øjne er rettet mod Middelhavet.
Konkurrencen er skærpet, prisen er presset og markedet er i vækst, og derfor strømmer det til med aktører, der vil have en bid af kagen.
Inklusive DFDS.
Derfor har rederiet som mål at få stadfæstet sig i Middelhavet og faktisk bruge næsten alle kræfter i 2025 på netop dét.
- Vi tror, der bliver en to-...
Torben Carlsen ser ind i et hårdt år: Der er plads til to konkurrenter i Middelhavet
Rederiet har netop afsluttet det, direktøren kalder et "hårdt økonomisk år". Og koncernen har også budgetteret med at bide tænderne sammen i 2025

Vi tror, der bliver en to-konkurrentsituation i Middelhavet. Os og Grimald, siger Torben Carlsen, CEO i DFDS. Thomas Lekfeldt
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement