Små skader – store udgifter.
Det er virkeligheden for mange vognmænd, der betaler dyrt for hverdagens manøvreringsbuler og bakkeskader.
Transportmagasinet har tidligere skrevet om Odense-virksomheden Poul Schou A/S, der har sparet over en million kroner på tre år ved at arbejde målrettet med skadeforebyggelse.
Nu bakker en ny analyse...
Nye tal: 8 ud af 10 lastbilskader ryger direkte på vognmandens regning – og det koster dyrt
Ny analyse: De fleste skader sker i lav fart og kunne være undgået med bedre plads og planlægning

Langt størstedelen af skaderne sker i lav hastighed og uden større dramatik – men alligevel rammer de hårdt på bundlinjen. De ligger nemlig under selvrisikoen. Arkivfoto: Iveco
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement