Når chauffører er glade for deres job, men ikke anbefaler det til andre, handler det ikke nødvendigvis om løn.
Det handler om, hvordan man bliver mødt.
Af kunder, af samfundet – og af kolleger.
Det mener Erik Østergaard, direktør i DTL, der peger på branchens image og hverdagsvilkår som en nøgleudfordring.
– Der er et område der, ma...
"Man skal ikke undervurdere, hvad chaufførerne siger til hinanden"
Image og respekt er afgørende, hvis transportbranchen skal tiltrække nye chauffører, mener direktør

DTL-direktør Erik Østergaard peger på respekt, image og adgangsveje som centrale faktorer i kampen for at tiltrække nye chauffører. Foto: Magnus Møller
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement