23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Transportmagasinet
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Scania har succes med serviceydelser

Scania har fået succes med at tilbyde serviceløsninger på rullende materiel til landevejstransport.

Det gælder både reparationer og levering af reservedele og komponenter til trailere som for eksempel læssebagsmække, aksler, hydraulisk udstyr mv.

Serviceydelserne udføres som et partnerskab med forskellige leverandører og producenter til transportbranchen

- Når vi har kundernes lastbiler inde til service og reparation, er det oplagt, at vi samtidig servicerer deres trailere, opbygninger og andet transportmateriel, siger Bjarne Jensen, der er chef for området, der hedder Vehicle Related Services (VRS).

- Vi startede så småt konceptet op i 2012, men i den senere tid har vi oplevet en markant stigende efterspørgsel. I løbet af det seneste halve år har vi mere end fordoblet omsætningen på serviceløsninger. Der er især efterspørgsel på reparation af lifte, traileraksler, bremser, affjedringer o.lign. inkl. de tilhørende sliddele, siger Bjarne Jensen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web04